Gå til innhold
Fiskersiden

Ypperlige vadehyre fra Stormberg


Gjest Nicolay Filip Monsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ellers enig med piscator - jeg trolig over middels informert om sportsfiskenyttedingser. Dersom stormberg hadde et produkt som hadde revolusjonert vadebuksemarkedet tror jeg at:

1) Jeg hadde hørt om det...

2) Produktet hadde solgt seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolay Filip Monsen

Hei godtfolk!

Jaggu, fant eg ikkje vadehyra på stormberg.no

http://www.stormberg.no/no/Produkter/Herre/Herre/Regntoy/Regnbukser/Dugg-Regnbukse/

Her har det oppstått ein misforståing. Eg kallar regnbuksar for vadehyrer,og eg gidd ikkje å bruke pengar for ordentlige vadare.. derfor tar eg å limar på neoprenstøvlane, på regnbuksa, og det blir da til vadehyre. Eg og mine fiskekameratar kaller det for vadehyrer.

Unnskyld alle saman, for at eg har skapt missforståalsar!

Skitt fiske alle saman;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Haha det er jo klart som dagen at dette èr Jan Skrotnes. Han har neoprenstøvler fra før neopren ble oppfunnet (i 1930-åra i Tyskland), så vadehyrene er nok ikke oppfunnet ennå de heller. Han er forut for sin tid; Stormberg vet det bare ikke ennå. Det alle vi her heller ikke vet, er at vadehyrene kommer til å koste titusenmillionertrillionerbillioner kroner når de først blir lansert på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikkje ein klassikar.. Det er eit seriøst diskusjonstema, og derfor syntes eg det er dårleg gjort at det har blitt fjerna frå bekledning og over på testforumet! :(

Dette er muligens en klassiker, men aller mest tullball og vås fra ende til annen, og hører i beste fall hjemme i testforumet. Muligens ikke der en gang, men enn så lenge er underholdningsverdien såpass stor at den forsvarer sin plass her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da så. De så veldig fine ut, tror jeg skal bytte ut Vision-vaderne mine med denne pluss neoprenstøvler. Takk for tipset Nicolay Filip! Beklager at jeg posta et bilde av et forumtroll tidligere, ser nå at dette ikke er tilfellet. Flaks det ble moderert bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da så. De så veldig fine ut, tror jeg skal bytte ut Vision-vaderne mine med denne pluss neoprenstøvler. Takk for tipset Nicolay Filip! Beklager at jeg posta et bilde av et forumtroll tidligere, ser nå at dette ikke er tilfellet. Flaks det ble moderert bort.

Ikke flaks, vi gjør bare jobben vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt : Vadeuhyret kan nå også leveres med skritt-varmere eller såkalt "susp" sydd av fjellrevskinn for de som er ekstra frosne

og ikke vil pådrages brock.

Pelsen er da vrengt slik at hårene som isolerer er på innsiden selvfølgelig. 2 stk. refill kan medfølge for et lite tilleggsbeløp

a SEK 779,00. Se link ............

Endret av Arnstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolay Filip Monsen

Hei!

Eg er no heime frå ein 3 dagars isfisketur i Elvanns-områda. Eg fekk tilsammans 30 røyer frå 100-500 g. Eg fora opp eit hol, på Elvann, og der fekk eg meisteparten av fiskene.

Men tilbake til temaet vadehyre. Er det nokon som har testa dem, eller har noko erfaringar med vadehyre? Då må dokk dele det med dei andre fiskeforumet meidlemmane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godtfolk!

Jaggu, fant eg ikkje vadehyra på stormberg.no

http://www.stormberg.no/no/Produkter/Herre/Herre/Regntoy/Regnbukser/Dugg-Regnbukse/

Her har det oppstått ein misforståing. Eg kallar regnbuksar for vadehyrer,og eg gidd ikkje å bruke pengar for ordentlige vadare.. derfor tar eg å limar på neoprenstøvlane, på regnbuksa, og det blir da til vadehyre. Eg og mine fiskekameratar kaller det for vadehyrer.

Unnskyld alle saman, for at eg har skapt missforståalsar!

Skitt fiske alle saman;)

Hei!

Eg er no heime frå ein 3 dagars isfisketur i Elvanns-områda. Eg fekk tilsammans 30 røyer frå 100-500 g. Eg fora opp eit hol, på Elvann, og der fekk eg meisteparten av fiskene.

Men tilbake til temaet vadehyre. Er det nokon som har testa dem, eller har noko erfaringar med vadehyre? Då må dokk dele det med dei andre fiskeforumet meidlemmane!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.