Gå til innhold
Fiskersiden

Ypperlige vadehyre fra Stormberg


Gjest Nicolay Filip Monsen
 Share

Recommended Posts

Gjest Nicolay Filip Monsen

Hei!

Eg har fiska i 30 år og har alltid slitt med dårlege vadare. Men her om dagen kom gjekk eg inn på internett og fant nokon ypperlige vadehyrer fra stormberg. Eg tok på meg nokoen oransje neporenstøvlar som eg fekk av min avdøde far i 1922. Takk far! Og eg vandra ned i den lokale elva, og testa vadrehyra. Den fungerte utmerka.

Eg har kjøpt in flere variantar, så det er berre å kontake meg, hvis det er noko!

Hilsen Nicolay Filip

Endret av Nicolay Filip Monsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Eg har fiska i 30 år og har alltid slitt med dårlege vadare. Men her om dagen kom gjekk eg inn på internett og fant nokon ypperlige vadehyrer fra stormberg. Eg tok på meg nokoen oransje neporenstøvlar som eg fekk av min avdøde far i 1922. Takk far! Og eg vandra ned i den lokale elva, og testa vadrehyra. Den fungerte utmerka.

Eg har kjøpt in flere variantar, så det er berre å kontake meg, hvis det er noko!

Hilsen Nicolay Filip

Finner ikke noe vadehyrer. Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolay Filip Monsen

Eg fann mine vadehyrer på stormberg.no.. Men eg bestilte mange eksemplarar, så det er ikkje sikkert at det er noko igjen

du kan kontakte stormberg butikken på tlf 40 00 18 94. Så der får du alltid god betjening! Hyggelige og serviceinnstilte folk som arbeidar der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolay Filip Monsen

Veit du ikkje kva ein vadehyre er? Stormberg utvikla dem for snart 10 år, og eg har svært god erfaring med dem.. Men tydeligvis er det ikkje så mange som bruuker den! Men den er ypperlig i bruk. Jaggu så eg ikkje ein fluefiskr i Romeriksåsen som brukte vadehyre. Me hadde ein lang samtale om hyra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolay Filip Monsen

Hei igjen!

Eg ser at det kjem mykje diskusjonar rundt vadehyrene. Disse produktane er det ikkje så mykkje informasjon rundt. Men er det nokon av dere som har erfaringar med plagget?

Alle sammen: Kontakt stormberg for mer informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.