Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Meget fortjent. Og det gjør det ekstremt godt å se "forræderne" på banen, mens vi vinner :lolu:

Driter i Torres men savner Merreiles - og det skulle ikke forundre meg om en eller to eller tre av de som har gått til Chelskum begynner å savne laget med sjel :bow:

Liverpool - Manc Shitty - 2-1 (Suarez og Kuyt)

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fortjent. Og det gjør det ekstremt godt å se "forræderne" på banen, mens vi vinner :lolu:

Driter i Torres men savner Merreiles - og det skulle ikke forundre meg om en eller to eller tre av de som har gått til Chelskum begynner å savne laget med sjel :bow:

Liverpool - Manc Shitty - 2-1 (Suarez og Kuyt)

Ja viktig kamp i dag. Går for en 3-1 seier i dag :showoff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ser det ut som Lucas kan være ute i lang tid. Utrulig synd for Lucas og Liverpool. Fyren har måttet tåle mye kritikk dei siste sesongene, og har svart kritikerene med å bli en av Premier leagues beste midtbanespillere. Håper skaden ikke er så alvorlig som en frykter.

Bare det att klubben henter tilbake Jonjo en måned før utleieperioden er over forteller vel att vi har dårlige nyheter i vente :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at det er vanskelig å være dommere og at ting går fort, men kamper skal helst ikke avgjøres av disse.

Når da alle matchavgjørende situasjoner går en vei, og da snakker vi om en-to-tre-fire-fem-seks situasjoner hvor minst halvparten helt klart er feil avgjørelse på, ja da blir jeg forbanna.

Mitt tips er at den dommeren får en litt lenger juleferie enn de andre…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at det er vanskelig å være dommere og at ting går fort, men kamper skal helst ikke avgjøres av disse.

Når da alle matchavgjørende situasjoner går en vei, og da snakker vi om en-to-tre-fire-fem-seks situasjoner hvor minst halvparten helt klart er feil avgjørelse på, ja da blir jeg forbanna.

skjønner jo dere er forbannet, men velkommen etter oss hvor dette har vært regelen snarere enn unntaket opp gjennom årene får man vel si.... ;)

og bare så det er sagt, akkurat DENNE sesongen har vel Arsenal så langt fått det de har fortjent, både på godt og vondt...?! ;)

hvordan er det totalt sett for Liverpool? Selv om dere hadde i overkant "uflaks" i går, er dere på pluss eller minussiden i forhold til hvor dere burde være ut fra det laget har vist ute på banen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel snakk om 4 situasjoner i 2. omgang som kan diskuteres.

Målet som blei annulert for offside. Her tar dommeren feil, men situasjonen er hårfin.

Straffesituasjonen som blei dratt utforbi. Her gjør dommeren riktig

Det røde kortet til Spearing. Spearing treffer ballen klokkeklart, men feier med seg motspilleren etterpå. Rødt kort kan forsvares, men meget strengt dømt.

Senderos skulle definitivt hatt ett gult kort til, og dermed vært utvist.

4 hårfine situasjoner som alle går i mot. Uflaks, men av og til utgjør dommeren den store forskjellen. Det som er mye mer skremmende er den manglende målteften. Hadde effektiviteten kommet opp på ett normalt nivå, så hadde Liverpool ligget på 2. plass i ligaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, endelig 3 poeng på hjemmebane igjen! Vi fortsetter dog med sjansesløseriet. Denne kampen kunne og burde endt med veeeesentlig større sifre.

Maxi og Suarez kunne begge hatt hat-trick idag.

2 i treverket (som vanlig :( ).

Men men, vi får glede oss over poengene så kommer nok scoringene som en ketschup-effekt til slutt! :) YNWA fellow Liverpudlians. Cheers and Isveikata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra Mekka og har sett en kamp som ble fullstendig dominert av vårt kjære LFC. Men ser at jeg har rett i det jeg har skrevet tidligere - vi har ett av de beste forsvarene og jeg har alltid hatt trua på Skrtel og Agger og det funker virkelig. Det vi mangler er en defensiv midtbanemotor som kan plukke andre baller og spre dem så vi kommer hurtig i angrep igjen. Også trenger vi en spiss til som kan avlaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.