Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

God kamp på Madejski i dag...

Nå MÅ dere vinne hengekampen :D

Mye som gikk til h******* igår gitt.....

Rafa & co kan skylde på seg selv. Ved å fokusere 100% mot tirsdagskampen, og tro at Reading er WO, så skyter man seg sjøl i foten.

Dog ingen krise, men nå MÅ det bli 3 poeng mot the m****** neste søndag!

En imbesil mann i sort, får man aldri gardert seg mot. Fattig trøst at han sannsynligvis blir degradert..... :(

Og ja, Thor. Hengekampen MÅ også vinnes. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som gikk til h******* igår gitt.....

Rafa & co kan skylde på seg selv. Ved å fokusere 100% mot tirsdagskampen, og tro at Reading er WO, så skyter man seg sjøl i foten.

Dog ingen krise, men nå MÅ det bli 3 poeng mot the m****** neste søndag!

En imbesil mann i sort, får man aldri gardert seg mot. Fattig trøst at han sannsynligvis blir degradert.....

Nei, det er vel ingen krise verken for Pool eller Arsenal. Og ja, Pool bør nok skylde mer på seg selv enn dommeren. Når man har fokus et annet sted blir det vanskelig å vinne kamper. For selv om Pool ikke på noen som helst måte ble utspilt, så virket de veldig halvhjertet, og ble kjempet ut av stilen (Arsenal på sin side kunne jo ikke skylde på feil fokus en gang!). Og når det gjelder dommeren? Reading skulle ikke hatt straffe i første omgang, men når forseelsen er omtrent på kanten og det er tvil, må jo dommeren stole på sin linjemann. Og denne avgjørelsen var jo omtrent som Gerrards straffe mot Everton. Og Pool kunne lett fått straffe, ihvertfall på den første episoden (den andre er jo en typisk kamp om ballen episode der man sjelden får straffe), men jeg minnes jo at Everton ble snytt for minst ett straffespark mot Pool, så her går vel vinninga opp i spinninga..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffa til Reading var et "tvilstilfelle", dvs den skjedde på streken og jeg blamer ikke dommeren for at han blåste (den klønete fellinga av Carra var jo klar). Linjemannen hang vel ikke helt med i svingene der.....

Torres skulle hatt 2 straffer, that's a fact.

Ellers ingen "krise", da Arsenal tapte igår. Vi havna tross alt ikke noe lenger bak toppen! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torres skulle hatt 2 straffer, that's a fact.

I den første episoden blir han jo helt klart hektet, og sånn sett var det klar straffe. Men "problemet" er at Readingspilleren faktisk fikk en tå på ballen først. Hvor mye kontakt med ball skal til for at man skal kunne hevde at man er på ball først? Her er det noen skjønnsmesige uklarheter. Det er ihvertfall vanskelig å vite eksakt hvor grensene skal gå. Den andre situasjonen var også straffe, isolert sett. Men slike episoder ser man haugevis av, men de blir nesten aldri blåst for. Hleb hadde jo en nesten identisk mot ManU for en måned siden. Og jeg synes faktisk det er greit at det ikke blir blåst på slike. For hvis man skulle begynne å gi straffe på de, måtte man blåse på ALLE for å være konsekvent, og da ville det blitt en inflasjon av straffespark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun timer igjen til en viktig kamp i CL for The Mighty Reds. MEN vi er jo vant med å spille slike "viktige" kamper, så det går nok godt.

Ble litt glad når jeg leste at Momo ikke var med flyet nedover, da slipper jeg ihvertfall å bekymre meg over at han skal starte. :lol:

YNWA :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men jeg har ikke "perioden" hele måneden heller.

Men uheldigvis så har Liverpools opperiode kommet samtidig med Arsenals down. Men fordelen til Arsenal er jo at det har MYE å gå på mtp spillere ut :lol: Liverpool ryker jo mest sannsynlig ut av CL med mer eller mindre fullt tilgjengelig mannskap i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men jeg har ikke "perioden" hele måneden heller.

Men uheldigvis så har Liverpools opperiode kommet samtidig med Arsenals down. Men fordelen til Arsenal er jo at det har MYE å gå på mtp spillere ut :) Liverpool ryker jo mest sannsynlig ut av CL med mer eller mindre fullt tilgjengelig mannskap i dag ;)

Det at Arsenal har så mye mer å gå på, er bare noe dere goonere innbilder dere. Vi andre ser at dere har kjørt på maks lenge. ;) Nå får vi se hvordan alle sneipene tackler litt motgang! He he.

Vi ryker ikke ut i dag med normal "uttelling", that's for sure. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Arsenal har så mye mer å gå på, er bare noe dere goonere innbilder dere. Vi andre ser at dere har kjørt på maks lenge

Selvsagt, når vi var best, og vant alt så kjørte vi på omtrent max ja (vi manglet stort sett bare vår beste spiss) - nå derimot så mangler vi en del, mye faktisk - og da taper også vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men jeg har ikke "perioden" hele måneden heller.

Men uheldigvis så har Liverpools opperiode kommet samtidig med Arsenals down. Men fordelen til Arsenal er jo at det har MYE å gå på mtp spillere ut :) Liverpool ryker jo mest sannsynlig ut av CL med mer eller mindre fullt tilgjengelig mannskap i dag ;)

Av og til kan oddsa spele ein eitt puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kamp av Pool i går ja, får bare håpe Arsnenal kan vis noe lignende i dag

Forøvrig så er nærmer Torres seg å bli ett av de virkelig store navna i engelsk fotball - for så langt så har han ikke vært helt på nivå med toppnivået han hadde i Madrid. Men ved målet i gåt viste han virkelig klasse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kamp av Pool i går ja, får bare håpe Arsnenal kan vis noe lignende i dag

Forøvrig så er nærmer Torres seg å bli ett av de virkelig store navna i engelsk fotball - for så langt så har han ikke vært helt på nivå med toppnivået han hadde i Madrid. Men ved målet i gåt viste han virkelig klasse !

Nei, se det. Litt "skryt" fra unge Håkonsen. Ikke dårlig!

:)

Men du kan ikke ha sett så mange Liverpool-kamper denne sesongen, Thor? Torres har vist bedre nivå enn han gjorde for AM allerede (tenker selvfølgelig på bortekampen mot Reading i Ligacupen). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamp ja... jeg har sett en del kamper med Torres ( spansk fotball), og ennå har han ikke levert samme høye nivået i mer enn enkelte glimt

skryt ja, når det er fortjent - mer en dere røde klarer å lire av dere innimellom.

Men du kan ikke ha sett så mange Liverpool-kamper denne sesongen, Thor? Torres har vist bedre nivå enn han gjorde for AM allerede

tøv, jeg har sett mange L'pool kamper i år - han er fremdeles under nivået i AM !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.