Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Tapte ikke Liverpool mot dette laget nettopp? Hvordan klarte de det?

Godt spørsmål.

Bør vel kanskje stilles til en manager som til "tider" kan virke litt feig...... Samt at gutta på banen sliter med å få uttelling.

Enda større spørsmål stiller jeg med hvordan vi greide å tape hjemme mot et ræva fransk lag.....

Men idag; YNWA SKÅÅÅÅÅÅL

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.

Bør vel kanskje stilles til en manager som til "tider" kan virke litt feig...... Samt at gutta på banen sliter med å få uttelling.

Til tider? Rafa har vel knapt en offensiv fiber i kroppen...? Og at de sliter med uttellingen er vel i beste fall en forvrenging av virkeligheten. For det store problemet er vel at Liverpool VANLIGVIS er så baktunge at de sliter med å skape mange nok og tilstrekkelig store sjanser..

Når det er sagt, utrolig imponerende seier i går, og gratulerer med ny CL-rekord. Så gjenstår det å se om dette var den berømte ketchup-effekten mer enn noe annet, og om de nå har scoret fra seg for en stund, og atter returnerer til de sedvanlige 0-0 kampene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsaken var vel at alle L'spillerne begynte å løpe igjen. Da er det faktisk ikke så farlig med en og annen feilpasning.

8-0 er helt konge. Mange lag som har gitt opp i CL, men at Liverpool jaga ballen som besatt når de leda 6-0, og fløy i angrep viser at de har skjønt at fotball er underholdning igjen. Og det er bra.

Rafa tror jeg vi skal droppe å disse. Han har for god CV til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hele høst har Liverpool slitt veldig med pasningsspillet. Spesielt Sissoko er elendig. Skal klubben ha noe som helst håp om å hevde seg i toppen så må denne delen av spillet på plass med det første. Riktignok har en av Europas beste passningsleggere gått skadet store deler av sesongen, men dette unnskylder på ingen måte att alle dei andre ikke er i stand til å slå presise pasninger.

Ingen tvil om att dette Liverpoollaget har potensiale til å kjempe om gull både i hjemlig serie, og ute i Europa. Da er første bud att passningene blir bedre, og att formen til enkelte spillere må bedre seg vesentlig.

Kampen i går var ikke veldig bra spillemessig. Motstanden var lik null, og det var veldig mye feilpasninger. Håpet er att spillerene fekk den nødvendige selvtillitten som skal til for å heve spillet sitt til ønsket nivå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du påstå at det ikke stemmer, eller så du ikke kampen ? Sier langt fra at Fulham var best, men det var en periode før Torres scora der de hadde ett ganske bra press og godt kunne ha scora. Og før det var det jo som alle vet 0-0 :lol: Dermed så kunne det blitt 0-1 eller i "beste fall" 1-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en voldsom interesse du har fått for Liverpool, Thor. Ser du alle kampene?

Arsenal har jammen fått sine straffer dei også. Bergkamp med fleire skulle vært gjengangere på oscarutdelingen. :P

Vil du påstå at det ikke stemmer, eller så du ikke kampen ? Sier langt fra at Fulham var best, men det var en periode før Torres scora der de hadde ett ganske bra press og godt kunne ha scora. Og før det var det jo som alle vet 0-0 ;) Dermed så kunne det blitt 0-1 eller i "beste fall" 1-1

:lol: Det var 5 min igjen av kampen når Liverpool fekk straffe og Fulham hadde ikkje ein sjanse etter målet til Torres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og atter en gang får Beatlesgutta en straffe uten at det er nettop det... Først og fremst fordi han snubler i egne ben, og om nå noe skal mikropisk har vært borti han, så skjer jo det nesten en meter utforbi.

Hey hey, helt tydelig at du har vanka for mye sammen med Piscator i det siste Thor. No good. ;):P;)

Er jævlig deilig å se at vi endelig har fått en spiss som kan avgjøre kamper for oss igjen! :lol:

Noe vi ikke har hatt siden Mikeys dager......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en voldsom interesse du har fått for Liverpool, Thor. Ser du alle kampene?

Ser nok en del Liverpoolkamper ja..

Interresen er ikke ny, men hadde jo ett håp om å få se en god fotballkamp etter målkalaset på tirsdag, men der tok jeg feil. Det var sedvanlig kjedelig Liverpool :P

men ikke flere kamper av L'pool enn jeg ser av ManU, WestHam eller N'castle :lol: Er jeg hjemme, og det er fotball på boxen, så ser jeg det stort sett.

PRH :

Tror ikke jeg er så farga av Rune.. Trenger ikke å bli farga av noen for å skjønne at Liverpool har tatt ove stempelet til Boring Arsenal ;)

Arsenal har jammen fått sine straffer dei også. Bergkamp med fleire skulle vært gjengangere på oscarutdelingen.

Jasså ? Selvsagt, du finner ingen lag som ikke har fått straffer de aldri skulle hatt. Men tviler på at noen lag er snytt for like mange som Arsenal i år (det måtte væer ManU). Men ***** så dere har sytt etter den Chelsea straffen... men hører man noe om de to dere har "fått" så langt i år ? Nope, en av dere påstå jo til og med at den ene (forrige) var straffe... for en forseelse 2 meter utforbi (holdinga av Gerrard - jadda, jeg så den kampen og ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det nok. Du er en skap-scouser, Thor.

:)

Når det gjelder straffer og forseelser, så jevner de seg stort sett ut i løpet av en sesong. Noe her og noe der.

(eneste unntaket er vel Mænju gjennom stort sett hele 1990-tallet....)

Vi var heldige som fikk en idag, men vi var da vitterlig veeeeesentlig bedre en det bedritne London-laget. No doubt!

Dere sleit vel også til dere en litt heldig 1-0 seier mot samme lag, eller hva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.