Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Slik som i forfjor ?

Yes, de scorte flere mål enn Milan og vant dermed fortjent! :)

Milan er et riktig godt lag med mange utrolig gode fotballspillere, men er styrt av mafiaen (Berlusconi). Dessuten så handler dette om følelser og hele mitt hjerte ligger i LFC så om de vinner fortjent eller ikke driter jeg i...... men hvis de taper så håper jeg det er for et lag som spilte bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tross at man ikke skal like andre lag enn sitt eget (og blø for det) har jeg alltid favorisert engelske lag fremfor italienske og spanske (spesielt italienske) hvis jeg skulle velge part.

Og om det er Man U eller L`pool etc.som er i finalen er uinteressant.

For meg er det kun 1 lag som teller, og det kommer fra Tr.heim !!!!!

Viktigere å støtte sine egne, enn å legge seg flat for engelske mangemillionærer

:lol:

Forræderi !

Gjett om Mr. Eggen likte at hans spillere så på engelsk fotball, og drømte om å bli proff i U.K. :)

Bortskjemte playboya (iflg. ham da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karleif: Jeg legger inn bud på den champagnen du har i kjøleskapet som du ikke får bruk for i kveld - antar den går unna til ca halv pris i morgen...

Regner egentlig med att champisen går ned på høykant i kveld, og att det ikke er noe igjen å selge i morgon.. Lurer faktisk på om eg skal kjøpe inn ei flaske til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigere å støtte sine egne, enn å legge seg flat for engelske mangemillionærer

:D

Forræderi !

Nå er det noen av oss som har holdt med engelske lag lenger enn det siste tiåret (hvor pengene spiller større og større rolle). Har holdt med LFC siden tidlig på 70 tallet og den kjærligheten ruster ikke, selv om jeg ikke liker utviklingen i fotball! Beklager Sølvreven.....

Ja, de to flaskene kan jo være kjekke å ha om dere skulle være så heldige å vinne en pokal... Ligacupen eller noe sånt

ThorEH - gjenta etter meg så slipper jeg å gjenta meg selv flere ganger - LFC har flest seriemesterskap i England og har også vunnet Europacupen flere ganger enn ALLE andre engelske lag til sammen. Til og med du klarer å legge sammen dette... :o eller når jeg tenker meg om, kanskje ikke.... :D

Nå er det meget mulig at det er en del som får muligheten til å hovere i kveld/morgen tidlig. Men LFC spiller ihvertfall finale.... og slapp å spille bronsefinalen i helgen.... ;) Jeg er fornøyd uansett!!!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det noen av oss som har holdt med engelske lag lenger enn det siste tiåret (hvor pengene spiller større og større rolle). Har holdt med LFC siden tidlig på 70 tallet og den kjærligheten ruster ikke, selv om jeg ikke liker utviklingen i fotball! Beklager Sølvreven.....

He,he, joda, skjønner det. Mange som er det, også her i byen selvsagt !

Gleder meg hemningsløst til kampen selv jeg. Itteno er som en god fotballkamp.

Men jeg forlater aldri min post og gir min hengivenhet til andre lag enn .....det lokale :D

Men fotball er fotball, bedre underholdning finnes nok ikke. Heller ikke en lakse-DVD fra Kola.

Så "vi", that`s R.B.K.

Hadde et favorittlag engang jeg også, fordi det hadde et så fint navn: Crystal Palace ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremdeles over 20 år siden de sist vant ett seriemesterskap vel ? og er vel fort 20 år til neste gang og :D

Neste år! Men du har noe rett i 20 tallet - LFC blir det første laget i England som når 20 seriemesterskap!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.