Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Torres og Keane er gode for minimum 40 mål tilsammen og det betyr at de har mange igjen, i tillegg har vi Babel, Kuyt, Gerrard + et par andre som også kan putte litt..... så jeg tror ikke du bør redd for om vi blir gode nok offensivt og defensivt så er vi jo allerede blant de beste i verden.

YNWA - liver leker om dagen :)

Ronaldo putta alene 42 for united ifjor(liga + ch.l). Så de to du nevner der må vel MINST putte det ja.

(forøvrig ikke Unitedfan nei :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronaldo putta alene 42 for united ifjor(liga + ch.l). Så de to du nevner der må vel MINST putte det ja.

Hvor mange av Cristina's gåller kom fra ellevemeteren da?

Husk at hverken El Niño eller Keane tar straffer hos oss. :)

Uansett, veldig imponerende av den sippende portugiseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av Cristina's gåller kom fra ellevemeteren da?

Husk at hverken El Niño eller Keane tar straffer hos oss. :)

Uansett, veldig imponerende av den sippende portugiseren.

Tja, problemet er vel egentlig ikke antall goaler på straffe, men at brorparten av dem aldri skulle vært dømt, og var et resultat av filming fra Portugiseren sin side. Eller har han egentlig like dårlig balanse som en 90-åring som er avhengig av rullator? ;) Og dette er ankepunktet mot en ellers fantastisk imponerende spiller. Hvorfor drar han seg selv ned i søla på denne måten, og hvorfor får han ikke mer kritikk for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, problemet er vel egentlig ikke antall goaler på straffe, men at brorparten av dem aldri skulle vært dømt, og var et resultat av filming fra Portugiseren sin side. Eller har han egentlig like dårlig balanse som en 90-åring som er avhengig av rullator? :) Og dette er ankepunktet mot en ellers fantastisk imponerende spiller. Hvorfor drar han seg selv ned i søla på denne måten, og hvorfor får han ikke mer kritikk for dette?

He he, vi kan være skjønt enige om det Rune. Men ingen kan ta ifra ham fjorårets sesong (dessverre!). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskjær sin var tøff men ikkje stygg. Han gjekk kun for å stoppe mannen og ikkje skada han. Han visste godt at det var det siste han gjorde i den kampen.

Men den styggaste taklingen er vel Roy Keane sin mot Alf Inge Håland. Han gjekk inn for å skada Håland skikkelig og skulle blitt utestengt på livstid. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den styggaste taklingen er vel Roy Keane sin mot Alf Inge Håland. Han gjekk inn for å skada Håland skikkelig og skulle blitt utestengt på livstid. :lol:

Jeg mener faktisk at det var en hevnaksjon for noe Håland hadde gjort flere år tidligere! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener faktisk at det var en hevnaksjon for noe Håland hadde gjort flere år tidligere!

Hevnaksjon for at Keane skada seg sjøl i ett taklingsforsøk på Haaland - og Haaland mente Keane overdreiv..

Keane var så syk i hodet når han spilte at han burde fått hjelp på institusjon, ikke fått betalt 30mill i året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevnaksjon for at Keane skada seg sjøl i ett taklingsforsøk på Haaland - og Haaland mente Keane overdreiv..

Keane var så syk i hodet når han spilte at han burde fått hjelp på institusjon, ikke fått betalt 30mill i året..

Helt enig. Han hadde alle trekk til en psykopat!

Det var ikke bare Håland han skulle hevne seg på. Hadde jo ei liste med alle irene som gikk imot han den gangen han forlot det irske landslaget, bla McAteer.......

Men etter å ha vært under vingene til den forfyllede Clough, så blir man sånn.

Da han kom inn i garderoben i pausen under en Nottingham Forest kamp, fikk han en rett høyre fra nevnte fyllik med klar beskjed om at "slike pasninger vil jeg ikke se mer".

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... er enda stoltere av min klubb i dag (om mulig) enn jeg var i går.

Hørte på radiointervju på Olsen banden P3 i går vedrørende boken "Den sorte diamant ....." og en av de klubbene som ikke hadde noe å skjemmes for i denne typen av slavehandel/saken var LFC :angry2: mens derimot Arsenal, Scum United, Barcelona!!!! osv burde skjemmes <_<

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskjær sin var tøff men ikkje stygg. Han gjekk kun for å stoppe mannen og ikkje skada han. Han visste godt at det var det siste han gjorde i den kampen.

Men den styggaste taklingen er vel Roy Keane sin mot Alf Inge Håland. Han gjekk inn for å skada Håland skikkelig og skulle blitt utestengt på livstid. :)

Selv om solly sin takling ikke var av den styggeste sorten kunne den fort blitt det(iaffal lite "fairplay"). Og ja, hadde sikkert gjort det samme i samme situasjon. Var vel den kampen de tok gullet den sessongen.

Mr kean(som innrømmet at det var hevn mot Håland) sin var av den grisete sorten og burde vet straffet hardere.

Her er en annen som burde hatt time hos en i hvit frakk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... er enda stoltere av min klubb i dag (om mulig) enn jeg var i går.

Hørte på radiointervju på Olsen banden P3 i går vedrørende boken "Den sorte diamant ....." og en av de klubbene som ikke hadde noe å skjemmes for i denne typen av slavehandel/saken var LFC :) mens derimot Arsenal, Scum United, Barcelona!!!! osv burde skjemmes :)

Og du svelger det som står i den boka og det som ble sagt i intervjuet som om det var sannheten? Det er vel slik selektiv omgang med fakta; man svelger alt som går i ens eget favorittlags favør, og benekter det som ikke er fullt så bra som er karakteristisk for scousere..!?

Må bare presisere at jeg på ingen måte påstår at Arsenal er uskyldige her. Det kan godt hende at de har gjort ting som om de ikke er rett ut ulovlige, så at de ihvertfall er langt ute i gråsonene. For så naiv at jeg ikke tror min klubb kan være involvert i mindre bra ting er jeg ikke. Og det er viktig å få belyst slike saker, og eventuelt avdekket uhumskheter. Sånn sett er denne boka velkommen. Men å betrakte den som en slags fasit, det er å være i overkant naiv den motsatte veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du svelger det som står i den boka og det som ble sagt i intervjuet som om det var sannheten? Det er vel slik selektiv omgang med fakta; man svelger alt som går i ens eget favorittlags favør, og benekter det som ikke er fullt så bra som er karakteristisk for scousere..!?

Må bare presisere at jeg på ingen måte påstår at Arsenal er uskyldige her. Det kan godt hende at de har gjort ting som om de ikke er rett ut ulovlige, så at de ihvertfall er langt ute i gråsonene. For så naiv at jeg ikke tror min klubb kan være involvert i mindre bra ting er jeg ikke. Og det er viktig å få belyst slike saker, og eventuelt avdekket uhumskheter. Sånn sett er denne boka velkommen. Men å betrakte den som en slags fasit, det er å være i overkant naiv den motsatte veien....

Har ikke lest boka og har ikke fasiten, men mye av det som ble sagt i intervjuet var veldokumentert - som f.eks. vedrørende Barcelona som da faktisk spiller med FN på sitt bryst......

Nå var jo den ene av de som har skrevet boka fan av scum united og han var ikke videre imponert over sitt eget favorittlag......

LFC har vært kjent for å ikke helt ha fulgt med i timen når det gjelder disse avtalene, skolene m.m. og det den andre forfatteren sa (som da er LFC supporter) at vi nå kanskje skal være glad for det.......

Tror ikke de hadde turt å lage denne boka uten at dette var veldokumenterte påstander - mer enn en gal eier, advokat m.m. som hadde siklet da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 bytter fra helgens oppgjør mot Chel$kij:

Reina - Arbeloa, Carra, Hyppia (?), Aurelio - Lucas (?), Alonso - Pennant, Gerrard, Babel - Kuyt.

Subs: Cavalieri, Agger, Dossena, Benayoun, Mascherano, Riera og Keane.

Kuyt i stolpen etter 10 minutter! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh :lol:

Edith:

MÅ det alltid være så knapt?

Vi sliter med å styre disse kampene. Lag kommer til Anfield med 10 mann bak ballen, da sliter vi. Gjør heller ikke noe bedre at Torres ikke er med. Men 3 poeng smaker fortsatt like godt!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at vi skal holde beina på bakken, men det er så sinnsykt godt at vi vinner disse kampene i motsetning til de foregående årene. Har lovet meg selv og alle andre en sinnsyk fest hvis det endelig blir seriegull igjen og begynner allerede å få dagen derpå skallebank :glare:

Bare tuller - vet at det er laaaaaaannnnnnggggggggt igjen!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at vi skal holde beina på bakken, men det er så sinnsykt godt at vi vinner disse kampene i motsetning til de foregående årene.

Det er jo det som er den største forskjellen denne sesongen.

Hadde vi hatt Torres på banen igår, tror jeg det hadde vært avgjort tidligere.

Flyten har vi hatt denne sesongen, med unntak av bortekampen mot Villa og hjemme mot Stoke. Samtidig så er det veldig deilig følelse med FORTJENTE seire mot rivalene Chel$kij og Mænju.

:)

Men liker dårlig at Spurs har begynt å ta poeng igjen, sånn rett før vi møtes........ :glare:

Endret av PRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.