Gå til innhold
Fiskersiden

Teaser


onkelkim
 Share

Recommended Posts

Fikk akkurat en telefon fra Øyvind i teamet, hadde vistnok fått en kveite på over 230 cm....

Vi får vente i spenning

dette tar jo helt av! Vanvittig. Nesten dårlig gjort å friste oss på denne måten! Når man ser på de framgangene dere gjør, særlig på kveite, men også på andre arter, er det nesten så man vurderer å flytte til Tromsø. :|:bow::):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikolassien - doh jeg som trodde det var på fuglejakta...

tenkte da seff i enden på snøret (ikke den enden som er på snella :))

Akkurat. De fleste storkveitene som er tatt de siste dagene er tatt på agn, enten hel sei eller hel sild. Enkelt og effektivt. Vet ikke hva Øyvind har brukt. Det handler mer om å være på rett sted til rett tid tror jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar. håper bare jeg får ei kveite på 20% av vekta av det som det er snakk om her så skal egentlig jeg være gla.

så vidt jeg vet fiskes det lite målretta etter den der jeg skal. men vil tro området huser noen fine. http://www.bolga.no/.

er ikke meninga å kuppe tråden.

gleder meg til å høre vekta på dronninga å håper rekorden kommer i norske hender :):bow::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk ikke heller duppmeiter mort er for meg en gåte. :) Blir spennende å høre hva dette ender på til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. De fleste storkveitene som er tatt de siste dagene er tatt på agn, enten hel sei eller hel sild. Enkelt og effektivt.

Flott å lese :) miljø vennlig er det også. Får selv mange rapporter der de fleste tas på naturlig agn (ikke bare kveite), noe som indikerer at det kanskje er på tide å la være å bruke vinyl dritt som er med på å forurense våre hav.Vi er priset i Norge med rik tilgang på fersk agn(sorry at jeg kommer med slik "off topic")

Venter selv i spenning !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.