Gå til innhold
Fiskersiden

Innisvarte som det smalt!


boganis
 Share

Recommended Posts

bor på lambertseter og så på tour de france, trodde en hadde feilberegnet ladningen på en lokal sprengning. Det smalt så brutalt, dyp og drøyt. Så 5 min senere sa kommentatorene på TDF at det hadde smelt i Oslo. Bombe er bekreftet, terror aksjon. Samtidig melder BBC om 3 som er arrestert i etterkant og akkurat nå er det væpnet aksjon på gardermoen der en bil er omringet. Møkkafolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tidligere kontor i S-blokka, i 2.etg - med vindu rett mot R4 - hadde aldri gått bra om jeg hadde sittet der i dag.

Er bekymret for mine tidligere kollegaer

(Har fått høre at de hadde gått for dagen før det smalt - takk og pris for det)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hverken dagen eller anledningen til å diskutere hva folk mener, hva folk er eller hva man burde gjøre. Det finnes andre arenaer for den slags, her skal det ikke diskuteres slikt i dag!

Respekteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hverken dagen eller anledningen til å diskutere hva folk mener, hva folk er eller hva man burde gjøre. Det finnes andre arenaer for den slags, her skal det ikke diskuteres slikt i dag!

Som tidligere antydet....enig med deg i det, man kan ta slikt på PM eller andre plasser.

Hørte forresten snakk om at det var flere pågripelser på gang, håper de klarer å avdekke alle som er involvert i dette.

Ille dersom de bare får tak i halve "gjengen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte forresten snakk om at det var flere pågripelser på gang, håper de klarer å avdekke alle som er involvert i dette.

Ille dersom de bare får tak i halve "gjengen".

Nå har vel ikke media akkurat bidratt til det ved å gå ut med navnet så raskt, jeg tenker på ev. kontakter/medhjelpere til denne personen. Hørte et hint fra radioen som surret i bakrgrunnen, ikke sikker på om det var en fra politiet som sa det.

Endret av geirm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.