Gå til innhold
Fiskersiden

"Advarseler:" under antall innlegg på profilen, hva betyr det?


Recommended Posts

I går oppdaget jeg at det står "Advarsler:" under antall innlegg på profilen min, har ikke sett dette før, og kan ikke se det på andre sine profiler.

Hva betyr det ? Kan jeg få fjernet det ?

Har kikket på kontrollpanelet mitt, men ble ikke noe særlig klokere.

Takker for hjelpen !

Hilsen

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det ? Kan jeg få fjernet det ?

Det betyr at du må stålsette deg, for noe stort (15kg+) kommer snart til å bite på kroken din :)

Fra spøk til revolver, det er nok for å minne deg på at du eventuelt har fått en advarsel fra admin. Forhåpentligvis står det ikke noe tall der :) (Gjetter jeg på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er antall "gule kort". Du har oppført deg aldeles utmerket, ingen stygge taklinger eller holding i trøya, så du er ikke i faresonen. Medlemmene kan ikke se hverandres advarsler, kun sine egne. Mods kan se alt, litt som Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du må stålsette deg, for noe stort (15kg+) kommer snart til å bite på kroken din :)

Fra spøk til revolver, det er nok for å minne deg på at du eventuelt har fått en advarsel fra admin. Forhåpentligvis står det ikke noe tall der :) (Gjetter jeg på)

Hehe, en slik advarsel kan jeg leve med :D

Ja, var noe sånt jeg lurte på jeg og om det kunne være, står ikke noe tall der nei, men det har dukket opp av seg selv.

Det er antall "gule kort". Du har oppført deg aldeles utmerket, ingen stygge taklinger eller holding i trøya, så du er ikke i faresonen. Medlemmene kan ikke se hverandres advarsler, kun sine egne. Mods kan se alt, litt som Gud.

Flott, takker for svar, da puster jeg lettet ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.