Gå til innhold
Fiskersiden

Heftig fight med laks!


yosh
 Share

Recommended Posts

Det der så bare drøyt ut :wtf2: sykeste jeg har sett. Den store laksen nedover det lange stryket der. Lurer på hvor mange omdreininger i sekundet den spolen hadde i det laksen satt utenfor brekket på den nederste videoen der. Skulle gjerne stått og sett fra bredden på andre sida. Fisken med fiskeren svømmende og gispende etter luft på slep etter seg, bokstavelig talt over stokk og stein (og i vannet). :lolu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra musikkvalg - greide å holde spenningsnivået rimelig høyt hele veien. Savna kanskje litt flere bilder fra selve landinga.

Dramaturgi heter det vel på fagspråket.

Noe å tenke på for folk som lager fiskesnutter og ønsker å gjøre litt mer av greia istedet for kanskje bare å slenge på "en sang jeg liker" over hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se hvor besatt laksefiskere egentlig kan bli :shifty: Så da ikke helt uforsvarlig ut dette hehe. Stor elv og stri strøm. Men hva gjør man ikke for å berge laksen :lolu: . Men denne karen hadde virkelig satset på å få filmet det han holdt på med. Ikke helt enkelt tydeligvis med 2 kameraer å vade på slik bunn, og få såpass "kontroll" på filminga hehe. Personlig ville jeg nok meldt pass her, hadde ikke tatt sjansen på å ofre livet nedover landet der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannvittig i ordets forstand .

Imponerende at han greide å følge med fisken men må jo si at dette grenser til det uansvarlige ift sikkertet under vading .

Hadde ikke fulgt med på den dansen for å si det slik idag ,men for 20 år siden har jeg vært borti lignende stunts med hasardiøse kjøringer .

Uansett en fantastisk video og store gratulasjoner til fangstmannen .

Må være noe av det råeste jeg har sett av laksekjøring opp gjennom årene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.