Gå til innhold
Fiskersiden

FS Julekalender 6. desember 2012


Oz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

herlig luke, mange gode betraktninger, og et fantastisk bilde av hågjel. Å beskjære dette bildet ville jo være det samme som må ødelegge det! ;)

nydelig den første karpa di. har også hengt med siden 2004 (våren), og registrerer at jeg i løpet av disse åtte årene har omtrent halvparten antall poster av deg Oz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig luke, mange gode betraktninger, og et fantastisk bilde av hågjel. Å beskjære dette bildet ville jo være det samme som må ødelegge det! ;)

nydelig den første karpa di. har også hengt med siden 2004 (våren), og registrerer at jeg i løpet av disse åtte årene har omtrent halvparten antall poster av deg Oz.

Ja, men så er du omtrent dobbelt så smart som meg også. Så du trenger ikke like mye vås for å få ut det vettuge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alternativt at jeg bruker flere ord i hver post for å kamuflere mitt eget vås? Mulig volumet, dvs antall ord totalt sett er omtrent det samme? ;)

Det kan tenkes, men det er ikke et prosjekt jeg tar på meg å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker deg også Åsmund :)

hilsen eks-Rovfisker og eks-Karmøybu, nå øglefotograf og nesing (for nye lesere, ja for jeg innbiller meg at det finnes så nye og ferske forumlesere at de faktisk ikke aner hvem denne kroppen er, rart å tenke på..)

det heter Nesbu! ;)

ellers velkommen til det romerikske! Nå er det bare å børste støvet av fiskeutstyret; nå har du glimrende fiskemuligheter nesten rett utenfor stuedøra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker deg også Åsmund :)

hilsen eks-Rovfisker og eks-Karmøybu, nå øglefotograf og nesing (for nye lesere, ja for jeg innbiller meg at det finnes så nye og ferske forumlesere at de faktisk ikke aner hvem denne kroppen er, rart å tenke på..)

Eks og eks frublom : Engang Rovfisker alltid Rovfisker.

Burde vurdere et møte snart med masse skitpreik........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har lest denne for tredje gang nå, like fornøyelig og like sant. Dette var enda bedre og mer innsiktsfullt skrevet enn vårt bidrag var useriøst, eller "sykt" som enkelte har kalt det.

Som et nasjonalt faglig nisjeforum må fiskersidens forum sies å ha vært særdeles vellykket, noe som er alle tidligere og nåværende administratorer, moderatorer og brukere sin fortjeneste. Ser frem til luke #24 i 2015, den er ikke reservert NKPL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.