Chironomus Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 Fantastisk luke! Den beste, og absolutt verdig for 24. desember! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 Som nevnt før. SYK GJENG ! Er helt målløs , men makaløst !!!!!!!!! FAN ***** TASTIC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 Haha, helt fantastisk ! Må en drammenser til for å skrive noe så bra/sykt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRH Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 En fantastisk avslutning på en flott julekalender. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 (edited) Å fy faan gutta! Etter å ha lest dette møter jeg nyåret med en ribbevegg av ei forside! Hikster greit her. Edited December 28, 2012 by cb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Rasmussen Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 SYKT (og) bra ... Like it a lot! Må leses minst en gang til... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted February 4, 2013 Report Share Posted February 4, 2013 Fy ***** - ler så jeg griner!!! Er kanskje skam å si jeg ikke har lest denne før nå. Men julaften har jeg ikke vært særlig aktiv på nett Men for en kreativitet, penn, younameit!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts