Gå til innhold
Fiskersiden

Innlegg nr 10 000


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Dette er mitt innlegg nr 10 000 på forumet- ikke tusen, som hadde vært ganske mye det også - men TI tusen!!!!

I tillegg kommer alle innleggene på det gamle forumet som ble borte i omleggingen i 2004

Helt sykt!!!!

Men før det kommer folk i hvite frakker og henter meg må jeg si at jeg har roet ned aktiviteten betraktelig de siste årene og vil tro jeg nå er nede på en normal forumaktivitet nå (hvis ordet "normalt" finnes i fiskeverden). Det er riktignok ikke et bevisst valg, det har bare blitt sånn og det har sikkert litt sammenheng med unger, mer krevende jobb og sånt. Men uansett - mennene i hvite frakker kan snu!

Men for å være litt filosofisk:

Hva har jeg så lært på alle disse årene? På hvilke områder har min innsikt blitt større? Hvilken livsvisdom sitter jeg nå på som jeg ikke ville ha hatt uten Fiskersiden? Og hva har jeg greid å formidle ut til dere andre?

Og det sosiale? Alle dere jeg har fått gleden av å bli kjent med gjennom Fiskersiden? Hvor mye har ikke det betydd? Og hvordan har det formet meg som sportsfisker - og som menneske? :rolleyes2:

Nei, uff - tror jeg dropper å være filosofisk. Blir litt for heavy på en søndags formiddag. Tar det heller når jeg passerer 20 000 innlegg :D

Nøyer meg med å ønske alle et GODT NYTT FISKEÅR !!! :beer:

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si...... At folk (DU i dette tilfellet) har bidratt så mye over så lang tid står det ingenting annet enn respekt av. Håper i likhet med andre på 10 000 nye innlegg.

Riktig godt nytt år til deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.