Gå til innhold
Fiskersiden

Hvitlaks? WTF


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Plutselig er det begynt å dukke opp Hvitlaks i innholdsfortegnelsen på fiskekaker.

Og det normale spørsmålet er da : Hva pokkern????

Og for å gjøre det enkelt, dette er en hvitlaks:

vassileryos.jpg

Nå skal det jo sies at fiskekakene var gode de altså, men likefullt...

Her er en link til en annen som har reagert lignende : http://dinmat.no/Artikler/Toppen-av-fiskekaka

Hva blir det neste ? Bergnebb presentert som bruntorsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kanon og Spot on.

WTF !!?? Helt enig.

Smiler enda av annonsen under linken. Fra nå av heter mine hjemmelagede kaker: "Brunsnegl kaker med hint av annet"

Ps( til info inneholder mine , mot andres oppskrift, 95%fisk , rognkall , tanstikling, skrubbe og det neste tur måtte innbringe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel...vassild er i laksefamilien og har hvitt kjøtt. Godt smaker den også :)Men å kalle det for steinbitt kaker er å strekke strikken ganske mye.

@J. Olav : 1 av mine favoritt fiskearter i det siste ( til mat) er blitt øyepål, men veldig lite kan måle seg med frityrstekte ( ferske) hell og ikke sløyet lodde, strødd med litt havsalt etter stekkingen. Hm ..snadder !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel...vassild er i laksefamilien og har hvitt kjøtt. Godt smaker den også :)Men å kalle det for steinbitt kaker er å strekke strikken ganske mye.

@J. Olav : 1 av mine favoritt fiskearter i det siste ( til mat) er blitt øyepål, men veldig lite kan måle seg med frityrstekte ( ferske) hell og ikke sløyet lodde, strødd med litt havsalt etter stekkingen. Hm ..snadder !

hel fritert lodde hørtes faktisk ut som sikkerlig snadder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.