Gå til innhold
Fiskersiden

Skatter på loftet :)


rlarsen76
 Share

Recommended Posts

Vi kjøpte en hytte for noen år tilbake, og registrerte at det lå litt diverse igjen på loftet der.

For noen uker siden gikk vi igjennom det, og det var for det meste søppel, men jeg skuet i hjørnet noen skjulte skatter.

Nå lurer jeg bare litt på hva jeg skal bruke dem til ettersom jeg ikke har fisket med slike sneller før, noen tips? :)

Det er en Abu Matic 170, og en Gladding 125 Spincast snelle, en ukjent stang, og en Abu stang på 6'

VYVoXm3l.jpg

Klikk her for flere bilder: http://imgur.com/a/OTQ9Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg sikkert kjeft her, men min ublue mening er at de gjør seg best på veggen som pynt.

Einig i den. Som ein flott kontrast til den trauste "plombert-hagle/muskedunder/Kraag-looken" ein finn i mange hytter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte litt på de forskjellige, og Abumatic 170'en er vist fortsatt veldig populær, de lager den fortsatt som 170i.

Har også hatt de fra hverandre og smørt opp med våpenolje, oppfører seg som nye nå.

Er ikke av typen som vil henge slikt på veggen, så blir nok litt markduppe kanskje :)

Endret av rlarsen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.