Gå til innhold
Fiskersiden

Bra utvalg med jigg?


Tutto
 Share

Recommended Posts

var på gero sportfiske i lillestrøm for et par uker siden. http://www.gero.no/default.aspx

der har de mye jigg og annet lokkende kunstagn. de hadde salg der når jeg var der, 30% på alt på veggene(alle jiggene) og 50%haspelsneller. jeg måtte tvinge meg sjøl til å slutte å plukke og komme meg ut derfra. veit ikke om det er salg fremdeles, men utvalget er det ikke noe klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha ti jigger handler du i Norge. Skal du ha en seriøs mengde jigger handler du i utlandet. 39kr for en Kopyto som jeg har sett - ikke f om det er verdt det.

Jepp. Handler du fra for eksempel Tyskland eller Polen får du vel en 8-10 Kopyto's for 39kr... Greit at vi bor i et høykostland, men det får'a værra grenser. :wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relax er noe av de bedre jeg har vært borti av shadjigger og der er Gero (tror jeg, har ikke vært der i år men har hørt at de har tatt inn endel gummi) eller aller helst www.rovfiskjeger.no gode steder å starte. Relax (feks Kopyto) er kanskje ikke de mest "fancy" shaddene du kan finne, men de er meget bra til alt fra småabbor til storkveite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fishing-mart.eu/sklep/en/index.html

Har handla herfra i 5 år , de har alltid bra service , og de beste prisene, og de trekker fra moms på varene. Kjøp for under 200kr , da ender du opp med at du får 5 ganger så mange kopyto / relax som du får for samme summen her på berget... Større shader er og bra billig , herring shad 19cm er feks halve prisen .. Jigghoder er under kostpris for å lage de selv her hjemme..

Endret av T.S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.