Gå til innhold
Fiskersiden

Tips til 6-12 lbs havfiskestang?


Granbo JR.
 Share

Recommended Posts

heisann, jeg har lyst til å kjøpe meg en lett havfiskestang på rundt 6-12 lbs og ikke kortere enn 6''

noen tips, som ikke er dyrere enn 700,-?

har en Tekota 600 fra før

takk for svar på forhånd :)

Endret av Granbo JR.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typisk.. menmen.. finn sikkert nå anna :)

Endret av Granbo JR.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig i at tekota 600 er for tung til denne typen stenger. Bruker min på en Greys 12lb og mener dette er en fin kmbo.

Til trådstarter, tror der er litt vanskelig å finne ei stang til veiledende under 700, men mange av stengene er jo jevnt over på tilbud.

Ei stang jeg har kikket litt på (i tillegg til de jeg har) er Okuma Cortez, den ser lovende ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stanga der har skittfiske kjøpt inn veldig mange av. Har kostet 399 to ganger. Første gangen var jeg for treig, og forbannet meg selv når den ble satt opp. Men ikke lenge etter kostet den 399 igjen. Tipper det bare er et tidsspørsmål før den dukker opp på tilbud. Store penger å spare hvis man kan vente, og er flink å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne nå http://www.baardsen.no/produkt/fiske-utstyr/havfiske/stenger/profile-tuna-stopper-7

Har vert veldig fin til lett havfiske/vanlig fiske og gjerne pilking også, men til agnfiske på dypt vann er den noe myk, men det går det og.

Koster jo litt over 700 men ikke så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det Black friday hos skittfiske i morra, hvis tilbudene kommer på nett vil jeg tro at Lawson light bait stanga vil til salg der

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Stenger/Hav-og-trollingstenger/Lawson/Alle/Lawson-Inshore-Light-Bait-7-6-6-12lbs-2-delt-127923-p0000059286.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.