Gå til innhold
Fiskersiden

Et driiiit bra fiske-sted


bjørnerem
 Share

Recommended Posts

Pappaen min har fortalt meg om et konge da mener jeg konge sted til å utnytte tiden med fisking. stedet heter nedrevats som ligger i Ryfylket. Jeg har aldri hørt om et bedre sted før så jeg anbefaler dere lesere om å dra dit en tur[8D][ :D ] Pappaen min fikk fisk omentrent på vært kast. Et utroooooooooooolig sted!!!!!!!!!!!!!!!!

mvh: Aleksander k b

*** med fare for å avsløre dårlige geografikunnskaper har jeg forsøkt å flyttet innlegget der det hører hjemme - Laksefiskern ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av MP

Og hva får man så der?

Han sa at han fikk "svidder" (smålaks under 3 kg visstnok), og masse ørret mellom 500-800g. Han har vært å fisket mange steder rundt omkring i landet men aldri opplevd slik "bitefrekvens" som i Nedre Vats .. Der vil jeg selv dra en dag [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

[ :D ] Må vel være Åmselva i Vats det er snakk om. En liten bekk som det går noen sjøørreter og smålaks i. Storlaksfiskeren/"over 10 kilos laksekongen" Karl Inge fikk ei svidde der ifjor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Roar Velle

[ :D ] Må vel være Åmselva i Vats det er snakk om. En liten bekk som det går noen sjøørreter og smålaks i. Storlaksfiskeren/"over 10 kilos laksekongen" Karl Inge fikk ei svidde der ifjor....

Må helt klart være åmselva, mye fin fisk i 2-3 kilos klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke at han har fått noen dårlig mottagelse, tok bare litt tid før enkelte,inkludert meg selv skjønte at han var ung.

har allerede ønsket han velkommen på ett av de andre innleggene han har hatt.

synes det er helt topp med unge på forumet! kjør på bjørnerem, ser fram til mange fine fiskerapporter.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey..!! Dette kan eg bekrefte! Ørreten e ganske bite villig i nedre vats! Å d er stor gjennomsnitts størrelse! [8D] Men desverre så var d makk i noen fine eksemplarer! [ :D !] Grunnen er nok di lokale bøndene!

Men viss du velger fiskeplass me omhu så kan du få noen fine opplevelser [8D] Jeg tar nok turen ut dit snart for å prøve lykken igjen! Anbefaler denne plassen t di fleste [ ;) ]

Skitt fiske! [ :D ]

*Kaj Ove*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer trolig at det er måkene som forårsaker makk i fisken og ikke bønda..! [ :D ]

Ellers så synes jeg enkelte av "veteranene" her på forumet er litt "skarpe i kanta" når det kommer en ny bruker. Litt "fingerspitzgefuhl" bør vi ha og ikke kaste oss over nykommere som noen ulver. Jeg skjønner at det her kokte over av fortellerlyst om en utrolig bra fiskeplass. Stå på Aleksander, mange har noe å lære av deg! Glimrende at du formidler info om bra fiskeplasser her på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Perca

Det er vel mer trolig at det er måkene som forårsaker makk i fisken og ikke bønda..! [ :D ]

Ellers så synes jeg enkelte av "veteranene" her på forumet er litt "skarpe i kanta" når det kommer en ny bruker. Litt "fingerspitzgefuhl" bør vi ha og ikke kaste oss over nykommere som noen ulver. Jeg skjønner at det her kokte over av fortellerlyst om en utrolig bra fiskeplass. Stå på Aleksander, mange har noe å lære av deg! Glimrende at du formidler info om bra fiskeplasser her på forumet!

synes faktisk at det er flere som er ute etter å ta "veteranene" etter et par snille komentarer! hva er poenget? føler meg truffen, fordi at jeg kommenterte at alderen kanskje hadde noe å si på iveren og språkbruken i innlegget. noe det ble stilt et lite uskyldig spørsmål om.

slapp av!! les ting i beste mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.