lias Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Driver å styrer med no greier til en eventuell liten post, men får beskjed om at jeg har for mange uttrykksikoner når jeg forhåndsviser inlegget... Er det mulig å sno seg rundt dette problemet på noen måte, eller er det rett og slett bare mulig å ha med et begrenset antall ikoner i en post? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maritim Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Driver å styrer med no greier til en eventuell liten post, men får beskjed om at jeg har for mange uttrykksikoner når jeg forhåndsviser inlegget... Er det mulig å sno seg rundt dette problemet på noen måte, eller er det rett og slett bare mulig å ha med et begrenset antall ikoner i en post? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♨️♨️♨️♨️❤️❤️❤️✊❤️Jauda, går so ei kule her!! M:) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maritim Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♨️♨️♨️♨️❤️❤️❤️✊❤️ Jauda, går so ei kule her!! M:). Og om problemet er at du har brukt for mange ikon? Så er problemet at du har brukt; FOR MANGE IKON!!!!! M:) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lias Posted January 26, 2016 Author Report Share Posted January 26, 2016 Og om problemet er at du har brukt for mange ikon? Så er problemet at du har brukt; FOR MANGE IKON!!!!! M:) Joa, var vel åpenbart det, men uten ikona forsvinner hele poenget... dette er tilbakemeldingen jeg får Ingenting å gjøre med saken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 (edited) Du kan lure systemet ved å bruke bilder av ikoner i steden. Edited January 27, 2016 by erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lias Posted January 27, 2016 Author Report Share Posted January 27, 2016 Men da beveger de ikke seg... Takk for svar uansett, men kom på at det går an å skrive litt av innlegget som post, og poste fortsettelse som kommentarer for å unngå å få for mange ikon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cral Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Du har ikke tenkt på at det er en grunn til at det er slik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lias Posted January 27, 2016 Author Report Share Posted January 27, 2016 Du har ikke tenkt på at det er en grunn til at det er slik? jah se her kom den også, det var vel et tegn på at ikke alle nye ideer er vinnere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne HS Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Er det virkelig nødvendig med emoticons? Bare lurer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lias Posted January 27, 2016 Author Report Share Posted January 27, 2016 Er det virkelig nødvendig med emoticons? Bare lurer. Neida, drev bare å styrte med et noe kreativt og nytenkende innlegg som forhåpentligvis skulle være litt morsomt, og så gikk det litt i dass da en bare kunne bruke et begrenset antall emoticons... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts