Gå til innhold
Fiskersiden

Gratis webinar! Haspelfiske etter sjøørret


 Share

Recommended Posts

Er dette årets offisielle April snar ? :D

skittfiske.no ønsker alle velkommen til dett første webinar! Temaet er sjøørretfiske med haspelutstyr, og vi har fått med oss Asgeir Alvestad som skal dele noen flotte tips og triks til de som er nysgjerrige på dette spennende fisket.

Asgeir Alvestad er en kjent personlighet i det norske fiskemiljøet og har opparbeidet en uhorvelig mengde erfaring og kunnskap. På bloggen sin deler han villig tips og triks året rundt i et meget variert fiske.

Teamet for webinaret er som nevnt sjøørretfiske. Og her er det mye nyttig for deg som er helt fersk, men også masse påfyll for den mer erfarne fiskeren. 
Hvordan finne fiskeplasser der du bor? Hvor står fisken? Hvilke teknikker funker best og hvilket utstyr bør du bruke?
Lurer du på noe spesielt? INGEN spørsmål er dumme og vi oppfordrer deg til å spørre om alt du lurer på omkring dette uhyre spennende fiske :)

 
I tillegg vil alle deltakere av webinaret motta en epost med unike tilbud spesialtilpasset for sjøørettfiske! 

Tips gjerne en venn som kunne vært interessert i å lære mer, og hjertelig velkommen!

https://www.skittfiske.no/aktivitetskalender

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aprilsnarr eller ikke - jeg er en sucker og har meldt meg på. Har definitivt lyst på en rømmestekt sø til middag i vår. Men vet du om man får reprise når man har meldt seg på? Hvem vet om en lady er passe åndsfrisk når det nærmer seg middagstid ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lady Knurr skrev:

Aprilsnarr eller ikke - jeg er en sucker og har meldt meg på. Har definitivt lyst på en rømmestekt sø til middag i vår. Men vet du om man får reprise når man har meldt seg på? Hvem vet om en lady er passe åndsfrisk når det nærmer seg middagstid ...

Sitter med pcn oppe å venter jeg også. Kona lager mat så sånt trenger ikke jeg å tenke på ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bonavar skrev:

Sitter med pcn oppe å venter jeg også. Kona lager mat så sånt trenger ikke jeg å tenke på ,)

Jeg ER kånemor jeg vettu, så mat må kokkeleres. Ikke for det, mannen er for lengst sparket ut av redet og har fått tittelen eks. Men man er da matvrak. :turkey: Nå planlegges ørretmiddag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lady Knurr skrev:

Jeg ER kånemor jeg vettu, så mat må kokkeleres. Ikke for det, mannen er for lengst sparket ut av redet og har fått tittelen eks. Men man er da matvrak. :turkey: Nå planlegges ørretmiddag! 

Fikk du med deg seminaret ? 

Du skulle få en link tror jeg på mail så du kunne gå inn å se det igjen. Eller så ble mye nevnt i her https://www.asgeiralvestad.no/12-ting-du-ma-kunne-for-a-lykkes-som-sjoorretfisker/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.4.2020 at 21.28, Bonavar skrev:

Fikk du med deg seminaret? 

Gikk litt til og fra og var ikke helt fokusert, så tenker jeg setter meg ned med reprisen en dag jeg har roen. Må jo klare å dra opp en sjøørret i løpet av våren! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Bonavar skrev:

Jeg var på enda en bomtur i dag... Triste greier må jeg si ,(

Har hatt nok bomturer i det siste jeg og. Men i dag ble det 3 torsk, 2 knurr og 1 sei. Skal ikke akkurat skryte av størrelsen, da. :search:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, cannonbang skrev:

Vi gjør RECON nå å gleder meg til å poste bilde av min første SØ. Mulig det blir en liten tur ut i regnet i dag. Planer om å se om det er noe liv i Abboren eller kanskje Gjedda. Om Abboren er helt dø pleier jeg å endre til Gjedde fiske ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.