fiskebaronen Posted April 12, 2020 Report Share Posted April 12, 2020 Kva er den beste stopknuten? Eg trenger ein stopknute på hovudlina for å bremse ein duppstoppar under kast. Den må altså tåle ein del juling. Bruker 0.40 fortom der stopknuten skal vere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted April 12, 2020 Report Share Posted April 12, 2020 Hva med en dobbel uni knot ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskebaronen Posted April 13, 2020 Author Report Share Posted April 13, 2020 Dobbel Uni? Uni bruker eg til å knytte fast i svivel. Forstår ikkje heilt korleis eg skal få den til som ein knute på hovudlina. Kor mykje senker ein vanleg stopknute bruddstyrken på lina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAN Posted April 13, 2020 Report Share Posted April 13, 2020 Bruker også Uni som stoppknute. Funker minst like godt som alt annet. Flere runder man bruker jo strammere klemmer den rundt hovedlinen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts