erik Posted August 8 Report Share Posted August 8 Jeg ligger godt bak skjema med mine månedlige turrapporter, så her kommer mai. Les mer på bloggen: https://teamcolibri.blogspot.com/2023/08/eriks-fiske-mai-2023-treg-var-gir-tregt.html?m=1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted August 9 Report Share Posted August 9 Mai, ja. Da ligger du litt bakpå. Men om du faktisk fisker, istedet for å hamre på tastaturet, er jo det et godt tegn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted August 9 Report Share Posted August 9 Det har vert en treg sesong på alle måter må jeg si, men allikevel intressant. Har fått veldig mye storfisk (relativt til fiskested) dette året men sett veldig lite til de litt mindre fiskene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted August 10 Author Report Share Posted August 10 Joda, det har vært en hel del fisking, så litt luksusproblem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts