BMH Posted April 21 Report Share Posted April 21 Når jeg har sett på alt på en side på ett emne, og skal forsøke å gå til side 2, går ikke dette. Hva kan det skyldes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted April 21 Report Share Posted April 21 2 timer siden, BMH skrev: Når jeg har sett på alt på en side på ett emne, og skal forsøke å gå til side 2, går ikke dette. Hva kan det skyldes? Prøv å oppdatere i nettleseren, dvs trykke «refresh» eller hva det nå heter. (Symbolet med rund pil). Det pleier å funke for meg når neste side ikke lastes inn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMH Posted April 22 Author Report Share Posted April 22 Vet ikke hvordan jeg kan oppdatere nettleseren. Har lest nesten alle innlegg på fiskerisiden. Men jeg sluttet å lese mere for noen år siden, da problemet med å bla tilbake sider sluttet å virke da. Dette gjelder for både min pc og Android telefon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted April 22 Report Share Posted April 22 Både på PC og mob (jeg har iPhone) kan nettleseren oppdateres ved å trykke på symbolet med en sirkulær pil ved siden av adressefeltet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted April 22 Report Share Posted April 22 På min tlf må jeg først trykke på noen prikker oppi høyre hjørne og så oppdater. Enig i at dette er irriterende, og sannsynligvis noe som kan fikses på to minutter , men man venner seg nå til det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMH Posted April 22 Author Report Share Posted April 22 Funket ikke det heller. Får besøk av en kompis i morgen. Håper han kan dette. Det er han jeg har fisket mest med i livet. Men det er nesten 40 år siden vi hadde kontakt. Så nå får jeg en å dra på fisking med. Jeg skal få han til å bli med i gruppa også. Er mye lærdom i det meste som er skrevet her. Og liker forum, da man kan gå tilbake for å se på det som er skrevet for lenge siden. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMH Posted April 23 Author Report Share Posted April 23 Fikk det til nå. Neste side blir fremdeles helt blank. Men etter en tid dukker prikkene opp i høyre hjørne. Trykker da på oppdateringsknappen. Da dukker neste side opp. Tungvint når jeg nå gjøre det hver gang jeg skal skifte side. Før var det bare å trykke på neste side, så kom den opp. Må takke dere for hjelpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted April 23 Report Share Posted April 23 6 timer siden, BMH skrev: Fikk det til nå. Neste side blir fremdeles helt blank. Men etter en tid dukker prikkene opp i høyre hjørne. Trykker da på oppdateringsknappen. Da dukker neste side opp. Tungvint når jeg nå gjøre det hver gang jeg skal skifte side. Før var det bare å trykke på neste side, så kom den opp. Må takke dere for hjelpen. Så fint du fant en slags oppskrift! Da er det bare å laste opp bilder av svære fisker, så er du i gang igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts