Gå til innhold
Fiskersiden

Bla tilbake på tidligere sider.


Recommended Posts

2 timer siden, BMH skrev:

Når jeg har sett på alt på en side på ett emne, og skal forsøke å gå til side 2, går ikke dette. Hva kan det skyldes?

Prøv å oppdatere i nettleseren, dvs trykke «refresh» eller hva det nå heter. (Symbolet med rund pil). Det pleier å funke for meg når neste side ikke lastes inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg kan oppdatere nettleseren. Har lest nesten alle innlegg på fiskerisiden. Men jeg sluttet å lese mere for noen år siden, da problemet med å bla tilbake sider sluttet å virke da. Dette gjelder for både min pc og Android telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket ikke det heller. Får besøk av en kompis i morgen. Håper han kan dette. Det er han jeg har fisket mest med i livet. Men det er nesten 40 år siden vi hadde kontakt. Så nå får jeg en å dra på fisking med. Jeg skal få han til å bli med i gruppa også. Er mye lærdom i det meste som er skrevet her. Og liker forum, da man kan gå tilbake for å se på det som er skrevet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det til nå. Neste side blir fremdeles helt blank. Men etter en tid dukker prikkene opp i høyre hjørne. Trykker da på oppdateringsknappen. Da dukker neste side opp. Tungvint når jeg nå gjøre det hver gang jeg skal skifte side. Før var det bare å trykke på neste side, så kom den opp. Må takke dere for hjelpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BMH skrev:

Fikk det til nå. Neste side blir fremdeles helt blank. Men etter en tid dukker prikkene opp i høyre hjørne. Trykker da på oppdateringsknappen. Da dukker neste side opp. Tungvint når jeg nå gjøre det hver gang jeg skal skifte side. Før var det bare å trykke på neste side, så kom den opp. Må takke dere for hjelpen. 

Så fint du fant en slags oppskrift! 
Da er det bare å laste opp bilder av svære fisker, så er du i gang igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.