erik Posted September 9 Report Share Posted September 9 (edited) Knoll og Tott, aka Vera og Erik, legger ut på en episk reise for å plukke fisk i Hardangerfjorden. Heng med oss på tur, vi lover både opp- og nedturer! Edited September 16 by erik 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted September 12 Report Share Posted September 12 Kul film og morsomt med så mange arter. Hvor (sånn ca) i Hardangerfjorden er dette? Jeg klarte ikke å kjenne meg igjen. For de uinnvidde bør vel 3 Busserulls krediteres litt for overskriften? På det helt personlige plan så sliter jeg litt med at dere tar navnene Knoll og Tott. Jeg har nemlig hett Tot i jobbsammenheng i 20 år, så «Knoll og Tot» er i midt hode meg pluss en til. Men jeg har muligens ikke monopol … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 12 Author Report Share Posted September 12 Takk! Vi kunne kalt oss "The Katzenjammer Kids" selvfølgelig, men det hadde skurret litt mot rotnorsk tittel? I saken på bloggen har jeg lagt inn en notis om hvor uttrykket stammer fra: Jeg regnet ikke med at så mange ville ta referansen, men der tok jeg feil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 13 Author Report Share Posted September 13 For de som forelsket seg fullstendig i del 1, så ligger del 2 her med publisering på førstkommende mandag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted September 14 Report Share Posted September 14 Den 12.9.2024 at 13.05, erik skrev: Takk! Vi kunne kalt oss "The Katzenjammer Kids" selvfølgelig, men det hadde skurret litt mot rotnorsk tittel? I saken på bloggen har jeg lagt inn en notis om hvor uttrykket stammer fra: Jeg regnet ikke med at så mange ville ta referansen, men der tok jeg feil Jeg hadde faktisk busserull da jeg var barn. Nå er det vel knapt noen som vet hva det er. I alle fall ikke blant de under 40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 16 Author Report Share Posted September 16 Der var del 2 tilgjengelig. Del 3 og 4 er ferdig klippet og blir tilgjengelig de neste mandagene klokken 09.00. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiskerStavanger Posted September 16 Report Share Posted September 16 Kule filmer! Er det mulig fisken du får 10min inne i del 2 er en brungylt og ikke en bergnebb? Tør ikke å påstå noe sikkert pga youtube-komprimering. Men størrelsen, dybden(sprengte øyne), 3 litt lysere områder bortover ryggen og litt større finner tyder kanskje på det? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 16 Author Report Share Posted September 16 Det tror jeg du har helt rett i faktisk. Godt observert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 23 Author Report Share Posted September 23 Litt sen oppdatering her på FS da jeg tilfeldigvis er i Hyderabad denne uken, men del tre har vært online siden i dag morges. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted Sunday at 09:03 AM Report Share Posted Sunday at 09:03 AM Fikk omsider sett del II og III da jeg hadde en kveld alene på hytta. Det passet jo fint, for da var jeg beredt da ekkoloddet plutselig så slik ut dagen etter: Jeg husket ett eller annet om «ping», fant at den sto på maks og justerte ned til 14. Om 14 var optimalt der og da, aner jeg selvsagt ikke, men stripene ble borte 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted Monday at 06:59 AM Author Report Share Posted Monday at 06:59 AM (edited) Hyggelig at undertegnedes skriblerier (eller filmerier) har noe for seg. Timingen din er god, for siste del har premiere nå klokken 09.00 Edited Monday at 10:36 AM by erik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts