Gabriel Posted Saturday at 11:29 PM Report Share Posted Saturday at 11:29 PM Har fisket en del i elv siste par månedene, stort sett med Duo Wobblere eller spinnere. Hvilken erfaring har dere med kastestedene? Får dere mest fisk når dere kaste oppstrøms eller nedstrøms? Eller sideveis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted Monday at 07:09 AM Report Share Posted Monday at 07:09 AM Jeg kaster som regel nesten på tvers, litt nedstrøms, så sant det er bra drag i vannet. Som hovedregel lar jeg vannstrømmen stå for bevegelsen, men kompenserer ved å sveive litt om strømmen er saktegående. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted Monday at 07:39 AM Report Share Posted Monday at 07:39 AM I små elver og bekker har jeg hatt god uttelling på å kaste lette, små spinnere oppstrøms og sveive raskere enn strømmen. Det minner for øvrig litt om typisk japansk UL- teknikk i slike vassdrag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts