Gå til innhold
Fiskersiden

Utvikling av fiskedagbok


oracel
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk A på hovedprosjektet (som var denne fiskedagboken + litt til). Faktisk så ble det bare A'er dette semesteret, noe som er ny pers for meg :lol:

Uansett, fiskedagboken durer videre! Det som står på tapetet nå er å få på plass utstyrdatabase, artsdatabase (som Marius T. H jobber med), og sy dette sammen med fangstrapportering og statistikk! Det blir rått! :)

I tillegg skal jeg få på plass en del "commodities" i webdagboken, som epostvarslinger, innstillinger, profilinformasjon, og annet småplukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 months later...

Fiskedagboken på sf.nu fungerer igjen nå, etter en ganske så lang periode hvor det ikke har vært mulig å legge inn nye rapporter (faktisk ikke siden september/oktober 2006!).

Jeg beklager dette på det sterkeste overfor de som eventuelt ikke har kunnet oppdatere dagbøkene sine i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Jeg har opprettet en dedikert diskusjonsgruppe på google for diskutering av prosjektene (inkludert fiskedagboken) på sf.nu: http://groups.google.com/group/sportsfiskenu

Her må man gjerne komme med ideer, forslag, og kritikk. Jeg kommer fortsatt til å poste tråder om prosjektet her på fiskersiden i ny og ne, selvsagt (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.