Gå til innhold
Fiskersiden

AoF nr 3 2006


 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mitt dumpa ned i postkassa i dag, gitt ;) En rask gjennomgang avslører at dette er et nummer med sterk fokus på SØ og laks, samt fluestenger. Steinbit artikkelen av og med vår alles pirkepedagog og linselus; unge hr. Davidsen og kystfiske artikkelen fra Irland var finfine avbrekk fra "fettfinnestoffet" denne gangen :D Alt i alt et AoF på det jevne for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk både selvangivelse og bladet idag; bladet var det mest hyggelige å få...for å si det sånn! :D

Må si det motsatte ;) . Sykt mye om laks denne gangen. Deriblandt 5 sider om tohånds med dobbelttrekk. Inn med teskje skal det....

Ellers så er vel ca. 70 % av rundevinnerne FS medlmmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker har skjedd med postmannen utpå her? Fikk alltid først før? Så riktignok at posten skulle selge en hel rekke biler nå, men forventet da at de skulle få noen nye å kjøre posten rundt i!

(Og hvis noen skulle få kjøpt seg en liten rød postbil til billig penge og det ligger et blad baki med navnet mitt på - vær grei å sving innom, så spanderer jeg kaffe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET bra utgave synes jeg! Høyedepunktet selvsagt steinbit artikkelen og oversikten over 70(?) elver. Fin artikkel om liten perle på Nordvestlandet og ellers generelt spennende. Litt langdryg ene flueartikkelen men til gjengjeld tror jeg at jeg fikk banket et inn også for en gangs skyld. Mycket bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. verken selvangivelse eller AoF er mottat ennå jeg begynner å frykte.

Ellers kan jeg nevne at Narvesen i Haugesund allerede hadde bladet i sjappa..?!? Er ikke litt av poenget med abonnement at man skal få bladet ei lita stund før de som ikke er abbonenter ?

(godt mulig at grunnen til at jeg ikke har mottat bladet ennå er sein innbetaling. Selvangivelsen er jeg mer redd for grunnen til...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp og trippelgjesp. Steinbittsaken var A++ godlesning, mens resten var snork :rolleyes::) . Trist ellers å se at Sølvkroken nå i 2006 stiller i samme klasse som Lidl når det gjelder fiskeutstyr - hva skjedde?? Og hvorfor fikk norges til da råeste ismeitegjedde så lite spalteplass? Sløya lyr på 5 kunne man fint droppa til fordel for denne unike gangsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp og trippelgjesp. Steinbittsaken var A++ godlesning, mens resten var snork :rolleyes::) . Trist ellers å se at Sølvkroken nå i 2006 stiller i samme klasse som Lidl når det gjelder fiskeutstyr - hva skjedde?? Og hvorfor fikk norges til da råeste ismeitegjedde så lite spalteplass? Sløya lyr på 5 kunne man fint droppa til fordel for denne unike gangsten :P

Er vel egentlig du som er for sneversynt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp og trippelgjesp. Steinbittsaken var A++ godlesning, mens resten var snork :rolleyes::) . Trist ellers å se at Sølvkroken nå i 2006 stiller i samme klasse som Lidl når det gjelder fiskeutstyr - hva skjedde?? Og hvorfor fikk norges til da råeste ismeitegjedde så lite spalteplass? Sløya lyr på 5 kunne man fint droppa til fordel for denne unike gangsten :P

Alt annet en Steinbit artikkelen var vel ikke snork, mye fint lesestoff for min del selv om ikke driver med lakse/fluefiske - men nå skal sant sies at alt lesestoff om fiske sluker jeg rått :)

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alt om sportsfiske kan være kult det. Men i dette nummeret synes jeg det har tatt av litt med laks-sø-speycast og fluer. Når ca 40-50 helsider går bort i reklame, over 60 om laks-sø-flue - så sier det selv at det ikke blir plass til mye "nytt" når totalen er på 136 sider og faste spalter alene tar opp 15+ sider. Synes AoF har vært allsidig og bra de siste utgavene - men nå ble det overkill for min del. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.