Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde og abborkonkurranse 30.sept til 1.okt


Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

..og som vanlig i regi av fiskersiden.no så blir drikking av alkohol og båtkjøring kombinert :D
SAAATAN....som vanlig er du negativ...

Det ble opplyst på møte at alkohol og eventuelle følger som måtte skjed med/i båten....folk ramler uti/skader seg etc etc...tar Fiskersiden INGEN ansvar for

:D

Så at du "stempler" fiskersiden som i regi av osv...kan du tygge i deg eller tørke deg bak med

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det faktuisk finnes en promillegrense til sjøs også..

Og du skal ikke fortelle meg at gutta nøyde seg med en pils ?!? Ett slikt arrangement som faktisk blir "arrangert" av FS bør ta slike ting seriøst. Og jeg har ment før, og mener ennå at det bør opplyses at alkohol og båtføring er "no go" under ett slikt arrangement. Ikke bare opplyse om at man selv er ansvarlig på skader man påfører seg selv og andre.

I hverfall flott at du var med ThorEH, nei du var jo ikke der du ........................................ :blink::D

Nei, men jeg var på landstreffet. Og moralen der sjokkerte meg, noe jeg har gitt uttrykk for ved flere anledinger etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det faktuisk finnes en promillegrense til sjøs også..

Og du skal ikke fortelle meg at gutta nøyde seg med en pils ?!? Ett slikt arrangement som faktisk blir "arrangert" av FS bør ta slike ting seriøst. Og jeg har ment før, og mener ennå at det bør opplyses at alkohol og båtføring er "no go" under ett slikt arrangement. Ikke bare opplyse om at man selv er ansvarlig på skader man påfører seg selv og andre.

Poenget er vel at du ikke var der og ikke kan uttale deg om dette treffet. At det er en promillegrense på sjøen er det ingen tvil om, hva tar du oss for. At det ble opplyst før vi gikk ut er det heller ingen tvil om. Helt utrolig at du kan uttale deg når du har vært på helt andre deler av landet denne helgen.

Er jeg nødt til å fortelle deg at gutta ikke nøyde seg med en pils ?? Hvorfor skal jeg være nødt til det ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det faktuisk finnes en promillegrense til sjøs også..

Og du skal ikke fortelle meg at gutta nøyde seg med en pils ?!? Ett slikt arrangement som faktisk blir "arrangert" av FS bør ta slike ting seriøst. Og jeg har ment før, og mener ennå at det bør opplyses at alkohol og båtføring er "no go" under ett slikt arrangement. Ikke bare opplyse om at man selv er ansvarlig på skader man påfører seg selv og andre.

Nei, men jeg var på landstreffet. Og moralen der sjokkerte meg, noe jeg har gitt uttrykk for ved flere anledinger etterpå...

Poenget er heller at dine foreldre fikk ikke fødselsattest når du kom....de fikk en regning :blink:

det ble faktisk opplyst at båt kjøring og alkohol var "no go"...så les litt du også :D

så i steden for å kverre mer så still heller opp neste gang

:D

"møkka mann"

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er heller at dine foreldre fikk ikke fødselsattest når du kom....de fikk en regning :D

det ble faktisk opplyst at båt kjøring og alkohol var "no go"...så les litt du også :D

så i steden for å kverre mer så still heller opp neste gang

:D

"møkka mann"

:D

og her tar man mannen stedetfor ballen som vanlig :blink:

Den første kommentaren var en spøk, i lys av bildene til Gabrielsen. Samt jeg trakk litt på landstreffet (hvor du ikke var Tommass). Men siden folk fortsetter, så er jeg selvsagt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så avslutter vi denne debatten .......................................

er med på den

:blink:

Edit: foreslår at en mods tar på seg litt rydding i tråden her....sklei litt mye ut her

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som på landstreffet mener du :D

Det var nesten ikke ulovlig eller uansvarlig i det hele tatt B)

hvis det er min kommentar du sikter til, så var ikke jeg på landstreffet, om det var ulovlig eller uansvarlig vet jeg derfor ingenting om, dette er muligens noe ironisk ment fra deg ?

det som jeg mente med kommentaren min var at vi behøver ikke tro eller regne med at det var fyllekalas i båtene fordi om det legges ut et bilde med en ølboks ombord.

Mulig du vet noe mer om hva som skjedde ombord i båtene når det gjelder alkohol og båtkjøring ?

Men jeg syns ikke det kom frem noe på bildene som tilsier noe ulovlig eller uansvarlig.

Edit: såg nå at debatten mellom ThorE og Blydonkern ble avsluttet, men dette er jo bare en oppklaring på min kommentar, hvs det blir oppfattet som videre kverrulering eller "for å holde debatten i gang" etter at den bes avsluttet. så slett innlegget mitt :) eller drit i det jeg skreiv :P

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er min kommentar du sikter til, så var ikke jeg på landstreffet, om det var ulovlig eller uansvarlig vet jeg derfor ingenting om, dette er muligens noe ironisk ment fra deg ?

det som jeg mente med kommentaren min var at vi behøver ikke tro eller regne med at det var fyllekalas i båtene fordi om det legges ut et bilde med en ølboks ombord.

Mulig du vet noe mer om hva som skjedde ombord i båtene når det gjelder alkohol og båtkjøring ?

Men jeg syns ikke det kom frem noe på bildene som tilsier noe ulovlig eller uansvarlig.

Edit: såg nå at debatten mellom ThorE og Blydonkern ble avsluttet, men dette er jo bare en oppklaring på min kommentar, hvs det blir oppfattet som videre kverrulering eller "for å holde debatten i gang" etter at den bes avsluttet. så slett innlegget mitt :Deller drit i det jeg skreiv :D

Tenker vi driter i det både jeg og du sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.