Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde og abborkonkurranse 30.sept til 1.okt


Recommended Posts

Fin rapport Valium

tjuvstarta jeg?? fikk ikke med at det skulle være startblås (du tørte virkelig å blåse i den etter at vi ehh ehh glem det) :D

Gjedde var ikke i fokus for oss da...vi sa ettertrykkelig at vi skulle ut etter ørretten men at det garrantert vill bite gjedde på våre lekkerbiskener.

det funka jo bra med bilde bevis i konken synes jeg....ble litt impad av dette

morro var det iaf...håper på flere slike treff...artig det

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur jeg har glemt å gjøre det,så nå takker jeg alle for treffe. Takker spesielt Borre og Pikopath for at de delte båten sin med meg. Takker Gabrielsen for at jeg fikk sitte på med han til og fra treffe, og sist men ikke minst takker jeg Walmann for fint gjennomført treff.

Håper på flere slike treff snart,kansje kunne vil hatt 3-4 i året. Ja vi kunne kalt det "FS predator cup" og flere vann kunne jo vært med. Hva med et treff for vår,et for sommer,høst og vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg väre helt arlig, må si jeg setter meget stor pris på det positivt tilbakemeldingen fra dere. Det er ikke som å lage en rask rapport på forume. Når det kommer på hovedsiden blir det for mere "alvor".

Det vil nok bli flere slik konkurranser, og det kunne jo väre artig å treffes en tid på året da fisken biter. :P

Tar med meg ideen din menig Fiskebolle. Hvis vi har 4 konkurranser, der f.eks tre teller og så kårer vi en total vinner. Vi får se. Det har värt flere på meg som önsker å väre med neste gang i hverfall, og det er positivt.

Heheheheheh, drøm søtt gutten B)

noe er best usagt for din del ;)

hysj :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammenmeg på tide :) Bra rapport, selvom den manglet litt av Walmann vrien!

Artig treff, som absolutt bør gjentas opptil flere ganger årlig i en eller annen form.

Må slenge inn et par bilder til av vinnerfisken min :)

12438_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/4958/12438.jpg

12439_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/4958/12439.jpg

Og Bård "Hammern" Hammer sin 5,5 kilo som ble tatt i Steinsfjorden på søndagen,

ny pers med god margin. Fisken svømte pent avgårde etter forsiktig avkroking, selv om ene treblekroken satt godt i øyelokket ;) Grattis Bård B)

12440_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/4958/12440.jpg

12441_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/4958/12441.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott rapport Erik! :)

Blir gjerne med på tilsvarende treff senere, og tror nok jeg vil fortsette med fluestanga (kanskje bortsett fra på isfisketreff. :) ) Får jo litt revansj-lyst :)

Må si du imponerte med fluestanga på abboren, nesten 7 kg fisk er jo ikke dårlig, må ha blitt vanvittig mye go middag. Premien du fikk var velfortjent.

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få det til igjen, og at det blir en konk på våren er det ingen tvil om, hvis jeg får som jeg vil.

Om jeg bidro litt så var det flua som dro opp antallet, du hadde jo til og med et par dubbleer. Jeg tror helt ärlig at det ikke er mange i Norge som har dratt så mye abbor på en dag på flue. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få det til igjen, og at det blir en konk på våren er det ingen tvil om, hvis jeg får som jeg vil.

Om jeg bidro litt så var det flua som dro opp antallet, du hadde jo til og med et par dubbleer. Jeg tror helt ärlig at det ikke er mange i Norge som har dratt så mye abbor på en dag på flue. :unsure:

Bare fint at flueklassen plutselig ble strøket, hadde selv grenens største abbor. Som en takk for det (og for mobbing i rapporten) har jeg plukket ut noen bilder jeg egentlig skulle holde for meg selv. De kommer straks Knudsen samarbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fint at flueklassen plutselig ble strøket, hadde selv grenens største abbor. Som en takk for det (og for mobbing i rapporten) har jeg plukket ut noen bilder jeg egentlig skulle holde for meg selv. De kommer straks Knudsen samarbeider.

heheheh slutt'a. Hvis det var ting vi gjorde feil så skal vi rette opp det til neste gang Morten, tar med meg innspillet dit. :D:P Hva ellers kan jeg gjöre for deg ? :unsure: Håper min smisking når frem....................... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.