Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde og abborkonkurranse 30.sept til 1.okt


Recommended Posts

Mulig jeg drar opp på fredagen etter jobb en gang, sover i båten eller bilen, da jeg ikke gidder å stå tidlig opp og kjøre.

P

lukter øl lang vei detta :blink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder priser så står det i påmeldingstråden. Og ja vi har plass til alle som vil være med. Bytur blir ikke aktuelt i regi av oss, hva folk selv finner på kan ikke vi styre, men jeg håper jo at alle ønsker å være på hyttene lørdagskvelden. Det vil da også bli premieutdeling.

De er i utgangspunktet reservert fra 30.sept til 1.okt.

Vet it om det var noe mere jeg kan svare på, for min del er jeg nok ikke der før på lørdag.

:):D

Supert, da blir vi med på hytteopplegget og det sosiale :P Knall at det IKKE blir bytur!

Sover i båten fra fredag vi tenker jeg.

Knall at du blir med Tomas :blink:

Erik Wallmann: mulig vi kan bli med på hytteleie fra fredag hvis ønskelig ;)

Ring meg på ********(sendt deg på pm isteden) hvis det er noe du vil avtale el lign.... (jeg får fortsatt ikke varsel på e-mail om nye innlegg. Driiit irriterende forøvrig)

Endret av Gjeddebob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dette kan bli riktig så bra, når det gjelder overnatting fra fredag så skal jeg se om vi kan få en hytte til disp. Kommer tilbake på det område. Når det gjelder regler så tror jeg at vi skal kjøre på lengde og ikke på vekt. Det er ikke alle som har veienett, det er ikke bra å veie stor fisk hengende på vekta.

Men dette kan vi ta opp før vi legger ut, slik at vi alle har kjennskap til reglemanget.

Anbefaler at alle tar med seg et digkamera slik at vi kan ta bilde av fangsten og slippe den tilbake hvis vi ønsker det. Vi må i hverfall ha dokumentasjon på at fisken er tatt, målt og veid

Har selv gått til innkjøp av noen killer bait til både abbor og gjedde. Er i Helsingborg nå og sortimenetet på visse områder er noe større her en det man til tider finner i Norge.

Når det gjelder mat og drikke står folk for dette selv, men jeg skal se på muligheten for grilling.

Jeg kommer til å ta en liten befaringstur til campingen i helgen for å se på forholdene både når det gjelder boende og båtrampe.

Når det gjelder hvilken premie så blir det slik at størst gjedde får velge først, så størst abbor og så flest gjedder osv til premiebordet er tomt. Det kan jo bli en riktig trivelig lørdagskveld for han eller hun som gjør det bra under fiske.

Må igjen få lov til å takke våre annonsører for super sponsing.

S27062006000343q5A8NVRG6YJ1.jpg?9

Fra AOF Div. artikkler.

logobilde3.jpg

Fra Leirud fiske& fritid.

Buster jerkstang stiff 6 fot kastvekt opp til 150 gr. Verdi 990 kr

vega.jpg

fiskeleksikon 490,- Vega

praktisk båtfiske 299,-

gerologo.jpg

gjeddefluer verdi 200,-

nordisk.jpg

Beastmaster jerk 6,6 fot vekt opp til 90 gr verdi 1199,-

avkrokenad.jpg

Trollingsett.

Snelle: Okuma Magda 30D m/telleverk pris kr 699,- Stang: RT Salmonizer 8,6' 12-20 lbs pris kr 298,-

totalverdi 997,-

Dette vil si at vi har et premiebord på opp i mot 5000,- :);)

og hvem vet, kanskje vi har noen andre ting på lur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med utvika camping i dag. Jeg har avtalt et møte med han på lørdags formiddag. Ønsker å ta en liten befaring for oss slik at vi vet hva vi kommer til. Det vil også gå i orden med hytte fra fredag til lørdag, jeg trenger å ha en hytte der jeg kan få gjort litt admin. jobb.

Så forde som ønsker å komme fredag må gi meg beskjed.

:):D

Jeg håper alle aksepteter at jeg stiller i konkurransen på lik linje som dere andre, så ikke noe grining på nesen når jeg stikker av med et par bra premier.

Det som kunne vært flott er at folk som har erfaring/tips å komme med når det gjelder gjedde-abborfiske i Steinsfjorden deler det med seg.

F.eks fluevalg, type liner til fluefiske, hvor skal fluefiskerene fiske osv............................. Greit at fluefiskerene har en snev av mulighet til å få fisk................

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke så lenge går turen til Steinsfjorden. Reiser vel rundt kl 1215 i dag. Målet er å få plottet inn på GPS hvor abboren og de store gjeddene står, og nye baits skal også prøves ut. Har kjøpt masse digg i Sverige som må fiskes inn. Gjelder å komme forbrett til konken slik at men kan få vippet opp noe fiske den lørdagen. Vippe vettu. Har med meg fotoapperate så det kommer helt sikkert en rapport fra turen i dag.

Ønsker dere alle en riktig fin helg, bruk den godt.

Premier levert fra.

mogm.gif

shimano solbriller ( sunglass alivio ).

Verdi 469,-

S27062006000343q5A8NVRG6YJ1.jpg?9

Fra AOF Div. artikkler.

logobilde3.jpg

Fra Leirud fiske& fritid.

Buster jerkstang stiff 6 fot kastvekt opp til 150 gr. Verdi 990 kr

vega.jpg

fiskeleksikon 490,- Vega

praktisk båtfiske 299,-

gerologo.jpg

gjeddefluer verdi 200,-

nordisk.jpg

Beastmaster jerk 6,6 fot vekt opp til 90 gr verdi 1199,-

avkrokenad.jpg

Trollingsett.

Snelle: Okuma Magda 30D m/telleverk pris kr 699,- Stang: RT Salmonizer 8,6' 12-20 lbs pris kr 298,-

totalverdi 997,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykt lyst til å være med,men hvis elgjakta begynner den 25.09 kan jeg ikke :P Håper den begynner 5.10 som den alltid har gjort. Prøvde å finne oppdaterte jakttider,men er fortsatt litt usikker,noen som vet om det ble den 25.09 i østfold også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykt lyst til å være med,men hvis elgjakta begynner den 25.09 kan jeg ikke :) Håper den begynner 5.10 som den alltid har gjort. Prøvde å finne oppdaterte jakttider,men er fortsatt litt usikker,noen som vet om det ble den 25.09 i østfold også?

Skjønner problemet ditt vi får håpe at den begynner først den 5.okt.

:P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok med da :D Hvordan kommer man seg dit uten uten lappen da?Kansje det går buss,eller kan jeg sitte på med noen hyggelige mennesker fra sivilisasjonen(bor i Ås og kan ta toget dit det går). Og sist men ikke minst, er det noen som har plass til en glad og hyggelig fisker i båten?Blir vell enten jerk/spinn eller meite,kan sikkert dorge også,men noe spesielt trollingutstyr har jeg ikke. Betaler selvfølgelig for bensin etc.

PS: Har portabelt ekkolodd hvis noen trenger det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters! Kan fiske fra land om ingen har plass i båt. Reiser når det måtte passe de som kan kjøre(passer på fredag også). Send gjerne en PM så jeg kan offesielt melde meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transport fra Oslo og opp blir neppe noe problem i hvert fall. Vi er mange som kjører :P

Noen som vil transportere meg kansje :) Greit å få dette i orden,så jeg kan tenke utelukkende på hvordan jeg skal finne storgjedda :P Spanderer gjerne en pølse eller to på den som stilleropp,kan også betale bensin. Kan sittepå med alle som skal dra fra Oslo eller lenger øst fra,bor i Ås og tar toget dit det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan plukke deg opp på Oslo S på lørdags morgen. Ned igjen på søndag har jeg også plass, men er usikker på om jeg skal direkte til Oslo eller ikke. Men du kan uansett sitte på til en togstasjon om du ikke får skyss med noen andre ned til byen igjen.

Har du fått ordnet deg plass i båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.