Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde og abborkonkurranse 30.sept til 1.okt


Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er en vinner uten en champis flaske. Så shampis er kjøpt inn slik at vinneren kan sprute edle dråper utover alle . Alle premiene er på plass. Hytter,båtplasser,grill er på plass. Har snakket litt med gjedda og abborn og de er også klare til å gi oss en fight. Jeg kommer til å reise opp i morgen og blir å finne på stabburet på kvelden.

Minner på igjen dette med flytevest,dig.kamera,vekt,målebånd. Vikttig viktig.

Og dynetrekk og putetrekk og laken forde som ikke ønsker å bruke sovpose.

Bet. gjøres før vi stikker ut. Jeg tar ikke kort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik ting beriker en tur Tommy, all ære. Men denne kaka skal du få spise først for å se om du sovner, her kan det være noe muffiens eller var det kake. Fluefiskere kan ofte bruke skitne knep som skitpiller,sovetabletter mm.

Hvor tar du det fra :D:D:lol::D:blink::lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik ting beriker en tur Tommy, all ære. Men denne kaka skal du få spise først for å se om du sovner, her kan det være noe muffiens eller var det kake. Fluefiskere kan ofte bruke skitne knep som skitpiller,sovetabletter mm.

Hehe!! Vet ikke hva slags erfaringer du har med kaker fra før av, Erik. Men jeg tenkte vi kunne spise på lørdagen, helst under skipper-/ matros- møtet. Sånn at vi får en god start på dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Vet ikke hva slags erfaringer du har med kaker fra før av, Erik. Men jeg tenkte vi kunne spise på lørdagen, helst under skipper-/ matros- møtet. Sånn at vi får en god start på dagen :D

For å være helt ærlig så har jeg ingen erfaring med kakebakende fluefiskere som kjører frisørbil. Ikke rart man blir litt mistenksom, men man blir jo også litt glad da, når du faktisk legger ned et stykke arbeid i husmødrenesverden. Nå er det vel slik at du er singel, så for meg ser dette mest ut som en skjult kontaktannonse

:blink::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så har jeg ingen erfaring med kakebakende fluefiskere som kjører frisørbil. Ikke rart man blir litt mistenksom, men man blir jo også litt glad da, når du faktisk legger ned et stykke arbeid i husmødrenesverden. Nå er det vel slik at du er singel, så for meg ser dette mest ut som en skjult kontaktannonse

:D:blink::lol:

Det er vel han andre, som heller ikke er i vater, som kjører frisørbil da...

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde han bare vært ærlig :D:blink: nei da, det er trist det skulle bli slik, hadde sett frem i mot å treffe deg og din matros spesielt din matros etter som jeg (tror jeg da) ikke har hilst på han før.

Du har nok ikke hilst på meg før (ikke som jeg vet om iallefall) jeg hadde gledet meg til å treffe dere.

Vi hadde halveis planer om å stille med min båt, den blir ikke klar til helgen, så jeg var avhengig av Tomas for å få det til.

Men "shit happens" så når Tomas får kjepper i hjulene så skjærer det seg. Men jeg/vi kommer vel sterkere tilbake en annen gang.

Lykke til alle sammen måtte den beste vinne, så i disse tider pass på å ha den formelle dokumentasjonen i orden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke hilst på meg før (ikke som jeg vet om iallefall) jeg hadde gledet meg til å treffe dere.

Vi hadde halveis planer om å stille med min båt, den blir ikke klar til helgen, så jeg var avhengig av Tomas for å få det til.

Men "shit happens" så når Tomas får kjepper i hjulene så skjærer det seg. Men jeg/vi kommer vel sterkere tilbake en annen gang.

Lykke til alle sammen måtte den beste vinne, så i disse tider pass på å ha den formelle dokumentasjonen i orden :lol:

flott. Når det gjelder dokumentasjon så er vi nok litt løsere i snippen på lørdag en mange andre dager

:D:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det 26 timer til konkurransen begynner :D:blink: . Konkurranse instikte er i fred med å vokse seg ferm i en noe urlig mage. Spiste får i kål i går.

Jeg har gått til innkjøp av veieposer til alle båtene, slik at vi får veid fisken vi skal slippe ut igjen på en forsvarlig måte.

Husk regntøy det ser ut til å bli litt regn uten at det gjør noe, det som også er positiv er at det er meld 1 sek./meter vind og det er vel nesten vindstille.

Må få lov til slutt å ønske dere alle velkommen til

The battle of Steinsfjorden,

der menn skal bli menn og fluefiskere skal bli husmødre.

Vi ses alle kl 1045 på Utvika camping (oppfordrer folk til å komme før for inkvartering og utsetting av båt) kl 1100 skal fellesstarten gå. Da freser det ut 7 båter som skal kjempe om ære og berømmelse og flott premier. Mens fluefiskerene skal spise kake først. :lol::lol:

hvis noen lurer på noe så må dere bare ringe meg på

97972384. Jeg blir å treffes på steinsfjorden i dag og på stabburet i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen ja. Og det knytter seg stor spenning til om fluefiskerne nok en gang skal greie å sette rølpe-fiskerne på plass.

La oss alle sammen håpe på det. For en vakker fisk som gjedda fortjener å bli fisket med vakre fluer presentert på en vakker måte. Ikke kjekset i siden av en tung klump med masse digre kroker på. :D

La oss håpe det blir dagen hvor edel sportsutøvelse utkonkurrerer useriøs og respektløs adferd. Hvor dyktighet, teft og ferdigheter vinner over flaks, tilfeldigheter, juks og lettvinte løsninger. Hvor rettferdigheten seirer over urettferdigheten. Hvor det gode vinner over det onde. Hvor livsglede vinner over bitterhet. Hvor det vakre knuser det stygge.

La oss alle håpe at rykkfiskerne og andre møkkamenn løper og gjemmer seg i skogen i det mørket senker seg over Steinsfjorden i morgen. At skammen over å ha drevet stygt og umoralskt fiske - og likevel tapt - blir for stor til at de med hevet hode kan sitte sammen med oss fluefiskere og nyte edle dråper utover natta.

La oss håpe det blir slik!!!

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen ja. Og det knytter seg stor spenning til om fluefiskerne nok en gang skal greie å sette rølpe-fiskerne på plass.

La oss alle sammen håpe på det. For en vakker fisk som gjedda fortjener å bli fisket med vakre fluer presentert på en vakker måte. Ikke kjekset i siden av en tung klump med masse digre kroker på. :D

:D:D:D

Noe sier meg at du ikke er helt i vater og kjører frisørbil du og.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei, her prøver Tommy å skape god stemning med kake og så får han den tilbake. Du skal få slippe Erik, du får ikke. Frisørbil?? Jeg eier knapt nok annet enn en sykkel og masse fluestenger :D

I morgen er dagen ja. Og det knytter seg stor spenning til om fluefiskerne nok en gang skal greie å sette rølpe-fiskerne på plass.

La oss alle sammen håpe på det. For en vakker fisk som gjedda fortjener å bli fisket med vakre fluer presentert på en vakker måte. Ikke kjekset i siden av en tung klump med masse digre kroker på. ;)

La oss håpe det blir dagen hvor edel sportsutøvelse utkonkurrerer useriøs og respektløs adferd. Hvor dyktighet, teft og ferdigheter vinner over flaks, tilfeldigheter, juks og lettvinte løsninger. Hvor rettferdigheten seirer over urettferdigheten. Hvor det gode vinner over det onde. Hvor livsglede vinner over bitterhet. Hvor det vakre knuser det stygge.

La oss alle håpe at rykkfiskerne og andre møkkamenn løper og gjemmer seg i skogen i det mørket senker seg over Steinsfjorden i morgen. At skammen over å ha drevet stygt og umoralskt fiske - og likevel tapt - blir for stor til at de med hevet hode kan sitte sammen med oss fluefiskere og nyte edle dråper utover natta.

La oss håpe det blir slik!!!

:D:D:D

AMEN!

Selv synes jeg jerkfiske er lite sportslig som 6kg TNT og kilenot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.