Gå til innhold
Fiskersiden

Forslag til Vestlandstreff 2007


 Share

Recommended Posts

Veldig spennende dette..

Jeg har nok mulighet til å ta fri f.o.m torsdag. Så i verste tilfelle så kan nok jeg være vert og ta imot folk ...

Nåh, det skal vi vel prøve å unngå, eller, jeg mener, det skal du nok få slippe

:D:)

Har kikket litt på kart nå og området er jo kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, det skal vi vel prøve å unngå, eller, jeg mener, det skal du nok få slippe

...sa jo i verste tilfelle. I tilfelle det faktisk skulle være noenå gjøre på teknisk etat, evt utbrudd av kolera på Avaldsnes eller lignende utenkelige scenarioer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dette noe av så er jeg med.

Treffet i fjor var særdeles hyggelig å være med på, så jeg anbefaler alle som har mulighet til å slenge seg på.

Om det ikke skulle bli alt for mange påmeldte skal dere ikke se bort fra at jeg stiller med hjortegryte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er oxo med hvis dette blir noe av......

Så knall ut denne plassen her

:lol: Dette er en knallplass!Jeg kan stille med båt ,14 f Askeladd.Grei til å fiske med i buktene rundt i området.Lenger nord i Stokksundet har jeg fått Storskate på 10 -15 kg.

Har meitet på bryggene i Februar i kuling fra nord ,dette var en selsom fornøyelse.Slutten av April kan være en bra tid,varmerevann,mer liv i øvre vannlag,økt algevekst og stor torsk på næringsjakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å klargjøre dette:

Det blir samme regler som for alle FS treff. Deltakere under 18år må ha en voksen med seg som har ansvaret. Dette kan være en foresatt eller kjenning, det viktige er at noen har ansvaret. Det er ikke lov for de under 18år å nyte alkohol under treffet. Utover det er de under 18 velkomne som deltakere selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med SØ fisket rundt der.

Er ingen kystmeiter/havfisker, så..... tror ikke kona blir så glad om det plutselig er enda flere stenger i kjelleren. :o

Dette lurer jeg litt på selv.

Ellers så er jo våren ei fin tid for fluefiske etter lyr har jeg forstått, så med skikkelig synkeliner i sundene rundt kan det kanskje bli moro?

Området, hyttene og mulighetene ser ellers veldig bra ut!

Som gammel kretsmester i bryggefiske blir jeg vanskelig å bryne meg på.. Håndsnøre, liggeunderlag og paranoidbriller er stikkord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrande initiativ Helge!

Her kan det bli treff for alle som fisker om det er frå land eller fiske frå båt på 200-350muh.

Ta kontakt Helge så skal eg få havfiskeentusiastene her til å bidra med båter.

Trur mange kan få ein fin anledning til ein fisketur ut i Bømlafjorden og kansje inn i Ålfjorden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med SØ fisket rundt der.

Er ingen kystmeiter/havfisker, så..... tror ikke kona blir så glad om det plutselig er enda flere stenger i kjelleren. ;)

SØ-fisket kan ikkje sammenlignes med Etne men det er mulig i Åreiddalen på Bømlo. Det er ca 10 minutt å kjøre fra hyttene. Her er det ei bukt med ei strand der det renn ut ei lta elv. Det er fint å fiske med både flue, sluk og agn her og ein del SØ er det her.

Ellers er Dåfjorden og Hellandsfjorden på Stord dei beste plassane men det er litt langt å kjøre (ca ein halv time).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrande initiativ Helge!

Her kan det bli treff for alle som fisker om det er frå land eller fiske frå båt på 200-350muh.

Ta kontakt Helge så skal eg få havfiskeentusiastene her til å bidra med båter.

Trur mange kan få ein fin anledning til ein fisketur ut i Bømlafjorden og kansje inn i Ålfjorden her.

Fantastisk - anbefaler alle som har mulighet til å få med seg dette - havfisket i området er MYCKET! bra.

Og at dyktige kjentmenn stiller, gjør ikke utsikten til storfangst mindre.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.