Gå til innhold
Fiskersiden

Flere enn meg som har blitt snytt i forbrukerforumet?


Recommended Posts

Flott at dette ser ut til å kunne ordne seg nå ! :)

Bevisste svindlere er noe svineri. Jeg har selv tapt 5000,- på netthandel med slike..

Rotekopper er en annen kategori. De er det håp for, og uten at jeg vet (eller vil vite) hvem det er snakk om så oppfordrer jeg vedkommende til å ordne opp 100% etter seg selv om det medfører kanskje å låne penger. Etter det vil hver ny fisk føles mer verdifull ! :angry2:

Selv har jeg ikke hatt noen problemer med handel her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan nå si at denne personen som det refereres til har jeg bare POSITIVE erfaringer med. Alle har vel sine ting her i livet som ikke går som planlagt, som sagt tidligere er han en trivelig kar :)

Har handlet flere ganger med vedkommende. Har aldri vært noe prob.

Regner med at det er flere enn meg så har positive erfaringer med han?

Nå skal man huske at både "den ene og den andre" var skikkelige trivelige karer å være på fisketur med, mens de i andre sammenhenger kunne være skikkelig vanskelige å ha med å gjøre.

Denne personen er nok sikkert en kjernekar men problemet her var dog at han hadde fått penger av en haug med folk uten å gi de varer som avtalt. Mange synes sånt er irriterende selv om personen er både trivelig og har en morsom dialekt.

EDIT: Liten endring i språkbruken her :) KIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Liten endring i språkbruken her :) KIS

STALINIST! Jeg mente ikke å trekke sammenligninger mellom babyspisende diktatorer og useriøse boilieselgere, jeg ville bare presisere at selv om folk er hyggelige på ene måten så er de ikke nødvendigvis like morsomme i andre sammenhenger.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.