Gå til innhold
Fiskersiden

Slitsom reklame


 Share

Recommended Posts

At du setter folk i bås som tør å ha egne meninger plasserer jo deg i bås det :). Og hvis du mener innleggene her er sure oppstøt - så bør du ta en kjapp gjennomgang av hva som faktisk er skrevet.

Kan ikke finne annet enn bekymringsmeldinger - men så er ikke jeg så hårsår, selvhøytidelig eller partisk heller da :)

Endret av Hoffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 350
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha!

Dette er så jævlig typisk... hele diskusjonen er snudd helt vekk fra hovedfokus.

Sure oppstøt er ikke å ha egne meninger Henning, men å gi uttrykk for de. :)

hehe

Seriøst så er det vel måten meningene blir fremstilt/uttrykt på som kan gi grobunn for at det av noen ansees som et surt oppstøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva defineres som sure oppstøt? å ha egne meninger?

for meg er det mennesker som aldri evner å se det positive i noe, å de tenker seg ikke om en gang før de kommer med de negative tingene. Hva ligger bak, hvorfor gjør de det, nei pøs på negative ting.

Når vinklingene kunn er negative uten å gidde å se det fra andre vinkler/side.

At du setter folk i bås som tør å ha egne meninger plasserer jo deg i bås det :D . Og hvis du mener innleggene her er sure oppstøt - så bør du ta en kjapp gjennomgang av hva som faktisk er skrevet.

Kan ikke finne annet enn bekymringsmeldinger - men så er ikke jeg så hårsår, selvhøytidelig eller partisk heller da :P

så klart folk setter meg i bås, uten tvil, hvis det er noen som bryr seg i det hele tatt da. Kanskje jeg sitter i "drit i han båsen", men det er det forsatt en bås.

Hårsår og selvhøytdlig er jeg nok veldig, uten tvil.......... :):) og dum til tider også. Finnes mange eksempler på det på FS, der jeg f.eks henger ut med magen på en ny innkjøpt bil......... :D

Men jeg prøver å utgangspunkte i distagserer meg fra personer med masse negativ energi, etter som det er en energi som helt klart har veldig lite verdi.

Hvis man mener at positivitet er en go ting og den kan bidra til å løfte noe så hvorfor ikke bruke noe av det i visse innlegg eller i daglilivet generelt, og hvis man ikke evner det foreksempel har på FS, så er FS kanskje en side man bør holde seg unna. :D

Har jo hørt at du egentlig er en liten teddybjørn Hoffa, kosete å kjælen uten for netttverden, mens på nette er du en helt annen ( ut i fra min båsplassering) :):)

Kanskje vi skulle prøve å ha "være positiv uken", prøv å skriv ja i steden for nei, kanskje i steden for ikke, bra i streden for dritt......... Sikkert lurt og ikke det er ikke lurt.

Halleluja smack i backen.

Nei tror jammen jeg skal fiske i kveld å ta meg tid til å legge ut en fiskerapport på FS i etterkant, kanskje noe for deg også Hoffa?? ;)

se de positive utklippene Hoffa, i mine øyne er det sure oppstøt og ikke noe annet.

1.Utviklingen til kommersialisering fortsetter ser jeg. Også for drittelektronikk hos MPX d, tsk tsk tsk.

2.Firefox og adblock gutter og jenter. Så blir dere kvitt faenskapet.

3.Jeg har ikke noe bedre argument ;) enn at jeg personlig hater all markedsføring,

4.For all del, hvis dere vil endre sida til et kommersiellt søppelberg, be my guest, men

5.Jeg visste ikke at å tjene penger var hovedgreia med denne sida, men mulig jeg tar feil?

Kanskje poenget ikke er å tjene penger, jo tjene penger til å invistere i siden å det må da i herrens navn være lov.

Her lyser det tillit i alle ledd. Positivitet strømmer på.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel ikke den eneste som roper her inne som ikke fisker, ser i hverfall ikke slik ut på fangsrappoter.

men nå har jeg vel sakt mitt i denne saken.

Da blir det en ny bås "ferdig med saken" båsen......eheheh

Men en ting, klart med større inntekter, (så lenge ikke utgiftene stiger) så bør det komme brukere/siden til gode. :)

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ellers - fisker mye, men legger ikke ut rapporter på andre enn lukkede fora - klok av skade. Apropos lukkede fora - endel av dine rumpestønts hører vel også hjemme der Walmann :)

Svært mange mennesker missliker reklame - mens andre overfaller postkassen hver dag på vei hjem fra jobb. Folk er forskjellige. Å møte kritikk med kritikk er i bestefall en forsvarsmekanisme fordi kritikken svir. Fiskersiden er flott - og flere debatanter var bekymret for hvor reklamesatsningen skulle stanse. Enkelt og greit.

Og Espen: Garnfiske på den andre fronten.

Endret av Hoffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Espen: Garnfiske på den andre fronten.

JA, det er vel eneste mulighet.... Eller satser du på kvantitet for å sile ut det beste til middag. Håper du setter det som ikke kan brukes pent ut igjen da, husk det er flere av brukerne her som er på samme artsjakt. Regner med og anbefaler forøvrig at DE fangstene i hvertfall går til lukkede fora!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, det er vel eneste mulighet.... Eller satser du på kvantitet for å sile ut det beste til middag. Håper du setter det som ikke kan brukes pent ut igjen da, husk det er flere av brukerne her som er på samme artsjakt. Regner med og anbefaler forøvrig at DE fangstene i hvertfall går til lukkede fora!!!!

Jupp - men med lowered expectations (ref Mad Tv) - så går det seg utrolig nok til. Har kun en nedre grense på 20 somre - that`s it. Da har man mer å ta av - og noe nytt Steinsfjorden blir det nok neppe uansett. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, det er halsbrann, man får av salt og pepper potetgull. Beklager feilen der...

Edit: Er kanskje halsbrann og sure oppstøt det samme? Noen som vet?

Michael

Siden det er så OT som det er så kan jeg vel gratulere deg med vel fjennomført som hovedrolle innhaver i Kill Buljo, visste ikke du var skuespiller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp - men med lowered expectations (ref Mad Tv) - så går det seg utrolig nok til. Har kun en nedre grense på 20 somre - that`s it. Da har man mer å ta av - og noe nytt Steinsfjorden blir det nok neppe uansett. :D:D

Trodde jeg fant ei til deg nå nettopp på byen faktisk... men neida der var det jammen mye som ikke stemte.

To av tingene som beskrev henne var "blå" og "USA"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, det er halsbrann, man får av salt og pepper potetgull. Beklager feilen der...

Edit: Er kanskje halsbrann og sure oppstøt det samme? Noen som vet?

Michael

Nei, det er ikke det samme, dog opptrer de ganske ofte samtidig. Halsbrann fåes ofte etter mange dager på fylla. Kjennetegnes ved at å svelge whiskey føles som å svelge sandpapir.

Sure oppstøt kommer i form av gulping av salt guffe. Er foreløperene til å spy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt intensjonen med Sesamreklamen.Bare reklame,eller en rask søkefunksjon. For at man skal kunne foreta et raskt søk burde den vel ligge synlig hele tiden?.De fleste gidder sikkert ikke vente med søket til den dukker opp på nytt :blink:

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.