Gå til innhold
Fiskersiden

Slitsom reklame


 Share

Recommended Posts

Synes reklame er greit og må tåles til en viss grad, men Ads fra Google ser jo så simpelt ut.

Hvis dere trenger reklamen så hvorfor ikke klaske inn bannere der også.

Det ser da i hvertfall bedre ut.

Stein

Vi har den plassen til salgs, men ingen som har tatt den akkurat nå da den er helt ny. Google ads ser litt simplet ut ja, enig der. MEN, og det er et stort men, på andre sider der det er indexert skikkelig, og systemet har gått seg til blir det plutselig veldig fornuftig. Feks om en tråd handler om ebro, vil man få linker til ebro guider etc, handler den om fluefiske, da får man fluefiske, etc. Men du har et poeng, definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 350
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes reklame er greit og må tåles til en viss grad, men Ads fra Google ser jo så simpelt ut.

Hvis dere trenger reklamen så hvorfor ikke klaske inn bannere der også.

Det ser da i hvertfall bedre ut.

Stein

Som nevnt litt tidligere prøver vi litt forskjellig for tiden for å se hvordan vi kan få "mest mulig for minst mulig" som det heter. Verken plassering eller valg av annonsør er endelig.

Og nå som valget er over - FY FADER så deilig å slippe Siv Jensen-video hver gang jeg er på VG-nett, snmakk om plagsom reklame :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre har jeg ikke sett lignende tråder noen steder, heller motsatt der folk syns det er positivt og at får med seg ting. Selv på andre fiskefora. Kanskje dette kan kalles for Fiskersiden syndromet og bli et studium

http://www.diskusjon.no/index.php?act=Prin...r&f=60&t=795786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder vel denne siden:

http://www.hardware.no/

Som vel har drøyere reklame dominans enn oss? Men for all del, kom med konstruktiv kritikk/innspill så skal vi vurdere de. Men sjekk de google-ads greiene, ganske morsomt- i fluetråder er det nå annonser for fluesnører, stenger osv- fra norske butikker. ganske bra egentlig, kontra annonsører som ikke er interessante for brukerne i det hele tatt.

Men i noen tråder funker de ikke, da kommer det generelle amerikanske rekalmer ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryta: Hvis du har så store problemer med å ha litt blinkende reklame, så er det jo beskrevet tidligere i tråden en effektiv måte å unngå det på. Bare til info.

Men eg er enig i att det er nok nå, og eg er en veldig tolmodig mann. Fortsetter det i dette tempoet, så kommer eg nok til å fjerne den selv. Litt er bra, men det går ei grense...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst :angry2:

Fjern tigge vinduet i bunnen.

http://www.directrelief.org/EmergencyRespo...SGulfCoast.aspx

Alle veit jo at de ikke har gjort en dritt for å hjelpe den fattigste bydelen av bluesbyen etter orikanen for flere år siden.

Her er vel noe som taler imot møkka til google /give donations clinton_bush

http://www.youtube.com/watch?v=5WdSXZVE2n0

På siden til Tom ole er det kun en blinkende pil som henviser til 2 flotte flatfisker.

Annonsørene er der,jeg bare klikker på den som jeg veit jeg ønsker å gå inn på.

Men andre ord,de skifter ikke utsende hele tiden.

Og ja. Det er mere reklame,men på langt nær så irriterende som filmer som gjør "bølgen" i shopen...

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst :D

Fjern tigge vinduet i bunnen.

http://www.directrelief.org/EmergencyRespo...SGulfCoast.aspx

Alle veit jo at de ikke har gjort en dritt for å hjelpe den fattigste bydelen av bluesbyen etter orikanen for flere år siden.

Her er vel noe som taler imot møkka til google /give donations clinton_bush

http://www.youtube.com/watch?v=5WdSXZVE2n0

På siden til Tom ole er det kun en blinkende pil som henviser til 2 flotte flatfisker.

Annonsørene er der,jeg bare klikker på den som jeg veit jeg ønsker å gå inn på.

Men andre ord,de skifter ikke utsende hele tiden.

Og ja. Det er mere reklame,men på langt nær så irriterende som filmer som gjør "bølgen" i shopen...

Til info

Siden SF blir nevnt vil jeg bare påpeke at vi har endel reklame der men ingen annonser (i den grad annonse er noe man betaler for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info

Siden SF blir nevnt vil jeg bare påpeke at vi har endel reklame der men ingen annonser (i den grad annonse er noe man betaler for).

Nei, det skulle jo bare mangle når hele konseptet er "snikreklame" for butikken på Høybråten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å klage er noe vi Nordmenn er flinke til, det er denne tråden et godt eksempel på :D:lol::lol:

siden jeg sjekker div aviser og andre nettsider, må jeg påpeke at FS ligger langt nede på lista over sider med reklame som er i veien for innholdet på nettstedet.

se etter det som er bra, så glemmer dere det som er problemet. se etter problemer, så glemmer dere det som er bra ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å klage er noe vi Nordmenn er flinke til, det er denne tråden et godt eksempel på :lol:;):lol:

siden jeg sjekker div aviser og andre nettsider, må jeg påpeke at FS ligger langt nede på lista over sider med reklame som er i veien for innholdet på nettstedet.

se etter det som er bra, så glemmer dere det som er problemet. se etter problemer, så glemmer dere det som er bra ;) .

Jeg er hjertens enig med deg Kim Andre,men...

Det hadde vært utrolig herlig om man slapp de forstyrrende skiftingene av reklamebannere.

Man sitter å svarer på ett inlegg,så skal man se om man har truffet riktig på tastaturet. Hvor ser man da????

Jo rett opp på noe som beveger på seg. Dette er SINNSYKT forstyrrende :D

Og til deg KIS: Jeg har ikke vært inne på vg forumet på lange tider,da jeg får vondt i hodet av den møkka på høyre side som hindrer man i å faktisk kunne få med seg innholdet. Fs er langt bedre,men jeg håper at moderatorere/admin innser at faktisk noen mennesker synes blinkende/skiftende reklame er slitsomt.

Nå skal jeg ikke fortsette å syte mere,for snart får jeg en til å hjelpe meg med filter.

Espen: Selvsagt dreier sf seg om butikken til Tom Ole,da det faktisk er det han lever av.

Jeg forsvarer det ikke,ei heller synes jeg at han har en rask side.

Men siden hans er langt mere behagelig å bruke slik det er nå.

Han er en person som driver den. Du har flere hjelpere,en bra og informativ forside,mange flere brukere... Ja kort sagt det meste.

Men som sagt,det eneste som blinker på sf er en liten rød pil som henviser til 2 flotte flyndrer.

Det som er hovedpoenget mitt er: Fyll gjerne på med mere reklame slik at dere tjener nok til å drive dette flotte forumet,men vær så snill å la oss slippe "Glorete" blinkende reklame :lol:

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.