Gå til innhold
Fiskersiden

Slitsom reklame


 Share

Recommended Posts

  • Svar 350
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fordi den relaterer seg til innholdet på sidene? Slik at det du leser om kommer opp som relevant reklame? Det tar noen dager før den er optimalisert, men da vil den vise mest mulig relevant også. Fint for deg, fint for oss.

Burde ikke reklamen poppet opp i ett eget vindu når eg trykker på den? Nå forsvinner vi jo ut av FS når vi trykker på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den relaterer seg til innholdet på sidene? Slik at det du leser om kommer opp som relevant reklame? Det tar noen dager før den er optimalisert, men da vil den vise mest mulig relevant også. Fint for deg, fint for oss.

For meg blir det bare helt useriøst.Jeg er heller ikke noe plaget av den andre reklamen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Remy du kan fortelle meg hva dere driver med.I denne tråden jeg skriver nå er det jo bare reklame for piller og spywareprg. og annet tull.Når jeg nå ser i de andre trådene er det tydeligvis annen reklame,for mer innteressante ting.Er det riktig observert fra min side?

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Remy du kan fortelle meg hva dere driver med.I denne tråden jeg skriver nå er det jo bare reklame for piller og spywareprg. og annet tull.Når jeg nå ser i de andre trådene er det tydeligvis annen reklame,for mer innteressante ting.Er det riktig observert fra min side?

Nå er det stort sett reklame for reklame :) Som sagt, det du skriver det får man reklame om :) fisk fisk fisk fisk fisk fisk fluefiske fluefiske fluefiske fluefiske.

Skal ordne at det blir nytt vindu :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp noe søppel i bunnen av tråden. Står noe om noe zeroz-vaffelautomater i tyskland-gøggledåttcom og noe annet ræl.

Håper ikke det vil vedvare :D

Det blinkende greiene på toppen er greit,men synes sidene bare blir tregere.

Mye bedre om dere flytter de 7 SERIØSE annonsørene i bunnen opp,og putter de blinkene greiene i bunnen for de forstyrrer ikke så mye.

Tror jeg vil sjalte mere innom sf fremover om dette fortsetter.

Føler at reklamen SKRIKER til meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vel fortjente utropstegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir det reklamebanner mellom kvar post?

Aldri

Tror jeg vil sjalte mere innom sf fremover om dette fortsetter.

Ok, fritt valg, ingen tvinger deg til å være hverken her eller der. Dog mer reklame plasser på den siden enn her :D

På alle andre fora jeg er medlem av er det reklame, de som ikke forstår grunnen til reklame er kanskje villige til å betale en årsavgift for medlemskap? Videre har jeg ikke sett lignende tråder noen steder, heller motsatt der folk syns det er positivt og at får med seg ting. Selv på andre fiskefora. Kanskje dette kan kalles for Fiskersiden syndromet og bli et studium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.