Gå til innhold
Fiskersiden

Slitsom reklame


 Share

Recommended Posts

  • Svar 350
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hovedpoenget er at vi forbereder oss til en KRAFTIG økning i utgifter. Trafikken er på bristepunktet til å ligge på gode shared servere så vi må over på dedikert server snart. Det koster MYE penger. MYE. Og de pengene må hentes ett sted også

Hvis det gir dere ekstra tid kan jeg godt kule bruken av fiskersiden litt jeg. Bare si ifra

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo en god info som det kanskje hadde vært lurt å gått ut med i forkant - kanskje det hadde kommet mindre oppgulp da? (godt kjent uttrykk fra adminhold) :blink:

Når jeg i det hele tatt gidder å reagere i tråden er det KUN på måten admins/mods møter folk som har innvendinger på - det oppmuntrer ikke folk til å virkelig si sin mening.

Men dette kan være vanskelig å forstå hvis man hele tiden søker å forstå det meste av kritikk som negativ kritikk og ikke at det fremsettes for å være en innvitt til en dynamisk og konstruktiv debatt. Å ikke lytte til brukerene vil i beste fall kun oppleves som et uttrykk for arroganse eller besservisserholdninger.

For ordens skyld - det var dette innlegget jeg svarte på, men det kom mange andre innlegg inn her i mellomtiden.

Hovedpoenget er at vi forbereder oss til en KRAFTIG økning i utgifter. Trafikken er på bristepunktet til å ligge på gode shared servere så vi må over på dedikert server snart. Det koster MYE penger. MYE. Og de pengene må hentes ett sted også

Edit: Siden innlegget mitt, etter min mening, ble bortimot det jeg vil kalle nazimoderert - sett i lys av av at det ikke var jeg som i første rekke nevnte sportsfiskeren.net men først nevnt av ansvarlig redaktør har jeg selv editert innlegget noe.

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ble overrasket over at forumrelgementet også gjelder deg, Laksefiskern, så vil jeg anbefale deg å lese det på nytt. Når man bruker 5 linjer på å forherlige et nettsted man driver selv, ja da kaller vi det egenreklame. Når du velger å kalle det nazimoderering at slik egenreklame blir moderert og det i tillegg gies en begrunnelse i tråden av slettingen, så tyder det på at du på et eller annent vis fortsatt har et horn i siden til oss for et eller annet vi tydeligvis ikke har klart å tilfredstille deg med gjennom årenes løp. Hvor voksent det er får være opp til andre å bedømme. Jeg antar du føler deg forbigått i en eller annen sammenheng, men vi har 4500 medlemmer og kan desverre ikke få til at absolutt alle er 100% fornøyd til enhver tid. Vi forsøker imidlertid å etterkomme ønskene til de fleste som klarer være konstruktive uten bitre undertoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å klage er noe vi Nordmenn er flinke til, det er denne tråden et godt eksempel på :blink::D:D

siden jeg sjekker div aviser og andre nettsider, må jeg påpeke at FS ligger langt nede på lista over sider med reklame som er i veien for innholdet på nettstedet.

se etter det som er bra, så glemmer dere det som er problemet. se etter problemer, så glemmer dere det som er bra ;) .

143% enig med deg Kim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ble overrasket over at forumrelgementet også gjelder deg, Laksefiskern, så vil jeg anbefale deg å lese det på nytt. Når man bruker 5 linjer på å forherlige et nettsted man driver selv, ja da kaller vi det egenreklame. Når du velger å kalle det nazimoderering at slik egenreklame blir moderert og det i tillegg gies en begrunnelse i tråden av slettingen, så tyder det på at du på et eller annent vis fortsatt har et horn i siden til oss for et eller annet vi tydeligvis ikke har klart å tilfredstille deg med gjennom årenes løp. Hvor voksent det er får være opp til andre å bedømme. Jeg antar du føler deg forbigått i en eller annen sammenheng, men vi har 4500 medlemmer og kan desverre ikke få til at absolutt alle er 100% fornøyd til enhver tid. Vi forsøker imidlertid å etterkomme ønskene til de fleste som klarer være konstruktive uten bitre undertoner...

Jeg håper du tok godt vare på det du hevder var 5 linjers forherligelse av mitt eget nettsted - for da bør du lese det om igjen og kanskje forstå litt mer av budskapet i det. (Hint: forskjellen mellom en idealistisk dreven side og en side drevet med kommersielle interesser - målt mot trådens hovedtema; annonsering).

Uansett tjener det verken sidene eller brukerene av sidene her at vi vidrefører en personlig diskusjon - da sett i lys av at jeg angivelig, fra din side, skal bære noe nag til hvordan du er med på å forvalte disse privateide sidene - jeg bærer ikke nag, snarere tar konsekvensen av det ved å ikke være veldig bidragsytende.

Å kommentere at jeg skulle mene at forumreglene ikke gjelder alle brukerene blir vel litt for dumt?

At jeg skulle føle meg forbigått - noen forslag til hva det skulle være? Jeg vet sannelig ikke! :blink:

Men jeg antar at det du sikter til er at jeg ganske mange ganger oppfordrer dere til å høre på hva folk sier - også eventuelle negativ kritikk. Sjekk innleggene mine og se om undertonen i dem ikke er godt ment for fiskersidens framtid - jeg har i alle fall aldri hatt til hensikt å gjøre det mer utrivelig for dere og oppfattes det sånn beklager jeg innspillene og du kan bare si at du for framtiden ikke ønsker innspill fra min side - jeg tar i så fall det til etteretning og unngår i så fall å kaste bort mer energi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hint: forskjellen mellom en idealistisk dreven side og en side drevet med kommersielle interesser - målt mot trådens hovedtema; annonsering).

Tja, denne siden er vel idealistisk drevet da, men de kommersielle interessene kommer i kjølevannet av trafikk. Vi kan ikke ligge på B.one.net sine servere til 10kr mnd. Har du noen formenening om hvordan vi kan drive inn de kronene til dedikert server uten reklame? Få gjerne høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for ordens skyld; personlig plages jeg overhode ikke av reklamen som har vært før, eller at det er tillagt plass for mer reklame på sidene. Titter dere litt oppover i tråden har jeg ikke sagt ett eneste negativt ord om bruk av reklame her, verken om de står slille, hopper eller blinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min post var ikke rettet mot det Laksefiskeren, men mot de andre som klager over det som klages kan :)

tipper det gjelder de andre her og som er drittlei av sutrekjerringene her inne.........

Mener du de som sutrer over høye bensinpriser, bompenger og mangel på fysisk privat avstraffelse eller de som klager over reklame og valgresultater? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jo at bruk av ord som sutring, piping, kverulering o.lign. som en karakteristikk av en person som ytrer en eller annen uenighet er helt feil og setter en stopper for videre diskusjoner - noe som på sikt kan være svært skadelig for et diskusjonsforum. Dette har jeg sagt mange ganger før - kanskje på andre måter, men budskapet er akkurat det samme. Det når tydligvis ikke inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man ikke kalle en spade for en spade heller nå?

joda - absolutt, etter min mening er det det enkleste: være rett fram og ærlig. Men da bør man også være sikker på at det virkelig er sutring osv... vedkommende driver med og ikke at vedkommende er kritisk på velmenende måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.