Gå til innhold
Fiskersiden

Årets største fisk?


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av cb

Arnt Aage er vel nummer en, Helge nummer to og jeg nummer tre med haiene våre. Grutle havner utenfor pallen. Øystein sine maller var kanskje større enn Grutles største, men det får de slåss om. Men skjeggapen har bra ferskvannsfisker i år, det skal han ha.

Det viktigste er ikke at jeg får den største fisken,men at jeg gølver deg! Du är lite seg.... vuxen? har du gn....?

Ja, jag är faktisk tilr-äckligt packad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Grutle

sitat:Opprinnelig postet av cb

Arnt Aage er vel nummer en, Helge nummer to og jeg nummer tre med haiene våre. Grutle havner utenfor pallen. Øystein sine maller var kanskje større enn Grutles største, men det får de slåss om. Men skjeggapen har bra ferskvannsfisker i år, det skal han ha.

Det viktigste er ikke at jeg får den største fisken,men at jeg gølver deg! Du är lite seg.... vuxen? har du gn....?

Ja, jag är faktisk tilr-äckligt packad!!

Dersom noen synes denne posten var særs kryptisk kan dette være noe av forklaringen: http://www.screammagazine.com/modules.php?...ewtopic&t=15892

Sjekk øya!!!! (eller det som burde vært øyer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karlern

Gjedde 4 kilo[ :o )][ :D ]

Men poppe hva er de langt bedre fangstene dine a??

langt bedre var kanskje å ta hardt i men abbor på 700g og ørret på 500g på samme tur er vel det morsomste jeg opplevde i år. forholdene var vanskelige( 30+grader med jævelig mange badegjester gjorde ikke jobben enkel)[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.