Gå til innhold
Fiskersiden

Mega-Laks klubben


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

takk...bomber wobbler og buck spesial på di over 20,ellers fisker jeg med både flue og sluk\wobbler men har nok fått mest laks med flue.

ikke mulig å komme inn på den adressen akk nå,prøver senere

ihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

ihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

Levemg]rt av: http://fiskevatn.no/foto/ihttihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

ihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

ihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

Levemg]rt av: http://fiskevatn.no/foto/ihttihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

ihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

hvordan få frem bilde? limer inn teksten men ingenting skjer!er nok bedre med en stang i handa enn med pc`en :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

Jeg tror at Du gjoerde feil naar Du limte inn teksten. Ditt bildet kan finnes her:

http://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg

Litt historie bak bildet hadde vaert interessant. Takk :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett døgns fiske i Jorra,dvs ett 18timers kort.Riktignok ikke denne sessongen men 06,hadde samme kortet i år og men ikke bilde,fikk 4laks på rundt 10-11kg + 1grills og 12ørreter.på bildet er laksen jeg holder 16kg,var ett veldig bra døgn med mye action :lol: mistet itilegg 3til!! Plassen samler mye laks hver sommer og på gode døgn så ser man omtrent flere laks i minuttet.Alle laksene er tatt på flue,tror datoen er rundt 4-5august,i år fisket vi 18juli.Alt fiske i elva etter 23juni er kun med flue,fra 1-23 juni kan vi fiske hele elven for 50kr i avgift,da har jeg 3uker ferie hvert eneste år :blush: har ett annet bilde fra ett døgn i år,riktignok ikke storlaks men fikk 17laks det døgnet,men bilde ble tatt da jeg tror vi hadde kanskje 10-12

Levemg]rt av: http://fiskevatn.no/foto/ihttihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

ihtt[p://fiskevatn.no/foto/arkiv/16971/41918_s.jpg[/img]

gjør noe feil når jeg limer inn får ikke bilde til å vises

Endret av altalaksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagrer bildene hos Fotoknudsen, vet ikke om det er samme fremgangsmåte. (?)

Men når jeg har fått lastet opp bildet hos Fotoknudsen, høyreklikker jeg på bildet og kopierer alt under egenskaper (hele teksten). Legger dette inn i forumet ved selvsagt å lime inn teksten (adressen).

Men ingenting skjer enda. Merker så hele teksten som er limet inn i mitt bidrag på forumet. Og trykker så på symbolet (et tre, sette inn bilde). Da kommer img både foran og etter alt som er limet inn. Da blir det jaggu mæ bilde ja.

Artig å se at Buch`en fungerer i nord også :D

En megalaks-sluk, det er det den er :) Velkommen i klubben vår.

Hilsen materialforvalter (på konjakkfronten) Silverfox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagrer bildene hos Fotoknudsen, vet ikke om det er samme fremgangsmåte. (?)

Men når jeg har fått lastet opp bildet hos Fotoknudsen, høyreklikker jeg på bildet og kopierer alt under egenskaper (hele teksten). Legger dette inn i forumet ved selvsagt å lime inn teksten (adressen).

Men ingenting skjer enda. Merker så hele teksten som er limet inn i mitt bidrag på forumet. Og trykker så på symbolet (et tre, sette inn bilde). Da kommer img både foran og etter alt som er limet inn. Da blir det jaggu mæ bilde ja.

Artig å se at Buch`en fungerer i nord også :D

En megalaks-sluk, det er det den er :) Velkommen i klubben vår.

Hilsen materialforvalter (på konjakkfronten) Silverfox

takk,takk :) ja buck`en er nok den absolutte mest brukte sluken i Alta,en klassiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hallo alle likesinnede! Jeg har tenkt å melde med in klubben deres. Det har jeg planer om og gjøre dels i Gaula- Singsås uke 27 og i Suldalslågen -Skoti i uke 39. Den nye hjemmesiden til FJERNET er væert ett besøk. Teller dager nå......

KIS: Denne type reklame for egne sider er ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske mange som har brutt 10-kilosgrensen. Hvorfor ikke starte en egen klubb for disse ;)

Storlaksklubben 10++

Er absolutt ikke å kimse av det heller !

Man sier ikke "bare" om en 12-kilos laks :)

For de som har pers på omkring 7 kilo og deromkring er det dessverre ikke noe håp enda, kis, kis ;)

Men får håpe de lever i håpet. Ny sommer, nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske mange som har brutt 10-kilosgrensen. Hvorfor ikke starte en egen klubb for disse :)

Storlaksklubben 10++

Er absolutt ikke å kimse av det heller !

Man sier ikke "bare" om en 12-kilos laks :)

For de som har pers på omkring 7 kilo og deromkring er det dessverre ikke noe håp enda, kis, kis :lol:

Men får håpe de lever i håpet. Ny sommer, nye muligheter.

jeg sa "bare" fordi det er tross alt 3 tunge kilo unna megalaksklubben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.