Gå til innhold
Fiskersiden

Mega-Laks klubben


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg skal hjem til Norge og Gaula paa Fredag!! Herligt!

Laksefeberen er paa topp MEN blir det noen Mega-Laks iaar???

Vi faar se!!

Reven, jeg har din medisin klar!! :D :D

Åhhh, Pierre, du er bare lekker :D Og da kommer laksen skal du se, det er jeg overbevist om !

God tur oppover, og skitt fiske. Jeg skal jobbe til helga, men ellers blir jeg å se i området, kjørende på en rullator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fint om dere reserverer ett merke til meg ett par uker. Drar oppi Haltdalen på et sykt rått vald neste helg å skal fiske der hele uke 28. Temmelig sikker på at det blir en 15 kgs da ja! :thumbsup:

No problems, det har gått tregt med merker i år, så det er mange igjen enda :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Måtte bare tilbake til denne steike hakke toillate tråden, og skumlese litt :)

Og har fått tilbake troen på at laksefiskere ikke er som alle andre :lolu: Og om drøye 3 mnd. (det er en laksesesong det) så starter jaggu galskapen igjen. Og takk for det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare sende inn en søknad eg også da for å holde liv i tråen her:

Laks 18,2 Stryneelva 1994

Laks 17,5 oldenelva 2011 (satt ut )

Laks 15,8 stryneelva 1993

Laks 15 Stryneelva 1995 (satt ut )

Laks 15,0 Orkla 1998 Tror eg

Har jo noen bilder her og der men siden eg ikkje har peiling på hvordan eg legger det inn her så får det bli slik så lenge, og som Liverpool supporter så er det vel en bra søknad, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kvalifiserer til medlemsskap ja, og vel så det :shifty: . Velkommen skal du være ! Moro med bilder, blir aldri lei av det. Og enkelt å fikse. Du kan evt. bruke denne linken: http://tinypic.com/ og laste opp bildene dine der.

Når opplastet ett bilde, kopièr url-adressen til hvet enkelt bilde og lim det inn her. Denne kan vel også brukes: http://www.fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare sende inn en søknad eg også da for å holde liv i tråen her:

Laks 18,2 Stryneelva 1994

Laks 17,5 oldenelva 2011 (satt ut )

Laks 15,8 stryneelva 1993

Laks 15 Stryneelva 1995 (satt ut )

Laks 15,0 Orkla 1998 Tror eg

Har jo noen bilder her og der men siden eg ikkje har peiling på hvordan eg legger det inn her så får det bli slik så lenge, og som Liverpool supporter så er det vel en bra søknad, he he

Du har jo noen grove SØ også på samvittigheita, så vidt jeg veit, kansje feil tråd, men viss du knekker "bilde-koden" så må du gjerne hive inn et par bilder av slike også :)

Endret av Maritim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9r27sz_th.jpg21o7xj_th.jpg2a4s8if_th.jpg

Får sjå om dette fungerer, har bilder på papir men her er vertfall en 17,5 og en 15,8 skåren ut i tre, fantastisk arbeid og ikkje limt en bit, neste er 18,2 utstoppet av ole geir scanke i sin tid.

Du har jo noen grove SØ også på samvittigheita, så vidt jeg veit, kansje feil tråd, men viss du knekker "bilde-koden" så må du gjerne hive inn et par bilder av slike også :)

Ja noen fin sjøørreter også, men gammel moro det også etterkvart men skal fiske meir etter ørret i elv nå etter å ha vært vekke fra det dei siste 10 åra, målet må jo være å få opp en laks over 20 og sjøørret over 10 kg før man gir seg så får eg heller slippe dei ut, trenger igrunn ikkje fleire på veggen.

Dette kvalifiserer til medlemsskap ja, og vel så det :shifty: . Velkommen skal du være ! Moro med bilder, blir aldri lei av det. Og enkelt å fikse. Du kan evt. bruke denne linken: http://tinypic.com/ og laste opp bildene dine der.

Når opplastet ett bilde, kopièr url-adressen til hvet enkelt bilde og lim det inn her. Denne kan vel også brukes: http://www.fiskevatn.no/foto/

Takker for hjelpen og tipsene her, blei sikkert ikkje riktig opplastet men bildene kom vertfall inn, ikkje så ok med utstoppet fisk på bilde kansje men andre bilder ligger i album i papir og heller ikkje kjempe bra så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis aftm!

-når jeg ser en slik CV får jeg tårer i øynene og håper at jeg også får kjenne litt på noen av de opplevelsene som må ligge bak slike prakteksemplar.

Jeg begynner nå å få hodet over vann og dermed kommer de samme følelsen som jeg hadde da jeg var fjortis..

- i lommeboka ligger DET klart til bruk - bare sånn i tilfelle jeg skulle ramle opp i den ønskede situasjonen

(megalaksmerket mener jeg, og det vil blir sydd fast i panna umiddelbart, dersom jeg skulle bli begunstiget i år..)

Nå er det bare dager igjen :rock:

Tor, du har å vær klar 01.06, hører du et kauk, så må du huut dæ ned på Kåsen å hjelp te :angel: dem ainneran e vel så gla for sesongstart, at dæm e litt sjanglen :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis aftm!

-når jeg ser en slik CV får jeg tårer i øynene og håper at jeg også får kjenne litt på noen av de opplevelsene som må ligge bak slike prakteksemplar.

Jeg begynner nå å få hodet over vann og dermed kommer de samme følelsen som jeg hadde da jeg var fjortis..

- i lommeboka ligger DET klart til bruk - bare sånn i tilfelle jeg skulle ramle opp i den ønskede situasjonen

(megalaksmerket mener jeg, og det vil blir sydd fast i panna umiddelbart, dersom jeg skulle bli begunstiget i år..)

Nå er det bare dager igjen :rock:

Tor, du har å vær klar 01.06, hører du et kauk, så må du huut dæ ned på Kåsen å hjelp te :angel: dem ainneran e vel så gla for sesongstart, at dæm e litt sjanglen :shifty:

He he, man skal alltid ha en drøm å strekke seg etter og det kan skje på det første kastet neste år og det kommer som regel like uventet og opplevelsen glemmer man aldri men den dagen eg ikkje verdsetter å få små/mellom laks da slutter eg og fiske laks og håper aldri det skjer.

Når eg tenker meg om så har eg mista like mange store som eg har fått så det utjevner seg som alt annet og som regel mister man dei største så også med meg. Men kan fortelle att samme dag som eg fikk den på 18,2 kg som eg viste til da var største laks eg hadde hatt på så klarte eg også å få min til da største SØ på 7,1 kg så den dobbelen blir vanskelig å slå, pluss en på 3,5 kg

Klarte å ha på 3 slike store fisker i fjor mellom 15+ og 20+ etter mange mange år uten å vært i kontakt med desse så håper alle her inne får oppleve det adrinalin kicket det er å skjønne att det er en av dei store du har kroket.

Og snart er det sesong igjen, kjenner att det kribler litt og ønsker alle lykke til i jakten på Megalaksen og skal kikke etter personer med storfisk merket klistret i panna, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, man skal alltid ha en drøm å strekke seg etter og det kan skje på det første kastet neste år og det kommer som regel like uventet og opplevelsen glemmer man aldri men den dagen eg ikkje verdsetter å få små/mellom laks da slutter eg og fiske laks og håper aldri det skjer.

Når eg tenker meg om så har eg mista like mange store som eg har fått så det utjevner seg som alt annet og som regel mister man dei største så også med meg. Men kan fortelle att samme dag som eg fikk den på 18,2 kg som eg viste til da var største laks eg hadde hatt på så klarte eg også å få min til da største SØ på 7,1 kg så den dobbelen blir vanskelig å slå, pluss en på 3,5 kg

Klarte å ha på 3 slike store fisker i fjor mellom 15+ og 20+ etter mange mange år uten å vært i kontakt med desse så håper alle her inne får oppleve det adrinalin kicket det er å skjønne att det er en av dei store du har kroket.

Og snart er det sesong igjen, kjenner att det kribler litt og ønsker alle lykke til i jakten på Megalaksen og skal kikke etter personer med storfisk merket klistret i panna, he he

Husker den historia der... Var det ikke slik at du fikk laksen, tok ei lang pause, og heiv deg rundt kort tid føt kortet gikk ut, og endte opp med å knipe kjempeørreten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den historia der... Var det ikke slik at du fikk laksen, tok ei lang pause, og heiv deg rundt kort tid føt kortet gikk ut, og endte opp med å knipe kjempeørreten?

Jo det stemmer, fisket vel tilsammen max 3 timer den dagen så noen ganger får man både i pose og sekk, skulle vært moro å vite om noen andre har liknende dobbel, kan jo være i elver som Lærdal, olden, gloppen, aurland,årøy eller i vosso i gamle dager, men spesielt var det vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa, skal Du ikke vaere negativ! Husk paa PMA: "Positive Mental Attitude" paa denne maaten oeker Du dine sjanser for en mega laks ( og medlemskap i klubben) betraktelig!! den mega-laksen er sikkert rundt hjoernet for deg. Slik jeg ser det, kommer det til aa skje for Deg den 03 Juni 2008, stedet er Etne, tiden er 23.11 og sonen er No 3, rett over brua i et sted som ingen andre fisker vanligvis. Har Du bestillt kort?

Hva angaar fordelene i klubben, saa jobber styret paa det, men ditt forslag er bra, vi kommer til aa trykke spesielle visitkort for medlemmer og medlemskapet vil foere med seg store fordeler; "Watch this space!" :lol:

He he, fin fisk, litt "smaatt" for aa vaere med i tellingen og gi adgang til medlemskapet, men ikke vaerst! :lol:

Fordelen med Cognac- taake er at fiskene ser "stoerre ut, slik som denne for eksempel:

38640_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/15694/38640.jpg

. FY *****. For en stor laks. Den var fin må jeg si😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da er vel tiden klar for å drømme om årets kommende megalakser....

Noen som har forventninger til å forbedre sine toppnoteringer i 2012 sesongen???

Har ingen pesonlige forhåpninger, men har vært og klargjort båtene i Rauma for sesongen, og så står vel en finpuss igjen langs elva i pinsehelga før det braker løs 1 juni.

Ønsker alle "skitt fiske" i 2012 :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.