Gå til innhold
Fiskersiden

Mega-Laks klubben


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

Ærede medlemmer !

Forslaget mitt tar litt mere form. Enda en god del arbeid gjenstår før jeg er fornøyd.

Skal forsøke med kobberplater stiftet på platen (med skrift på) og litt bedre nagler.

mvh. medlem Sølvreven

Vil også ønske alle medlemmene er riktig god helg (nyt kun cognac av beste merke, vi fortjener det) :)

3011200718491KSIVrIwAtB6u58Niz.jpg?14

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærede medlemmer !

Forslaget mitt tar litt mere form. Enda en god del arbeid gjenstår før jeg er fornøyd.

Skal forsøke med kobberplater stiftet på platen (med skrift på) og litt bedre nagler.

mvh. medlem Sølvreven

Vil også ønske alle medlemmene er riktig god helg (nyt kun cognac av beste merke, vi fortjener det) :)

3011200718491KSIVrIwAtB6u58Niz.jpg?14

En innvendig - for meg så er laks en sølvblank torpedo......

Ellers veldig bra.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En innvendig - for meg så er laks en sølvblank torpedo......

Ellers veldig bra.

Ja, men da har de ikke disse proporsjonene, med et mere fryktinngytende utseende. Og vel utviklede finner og spole

:)

Men jeg får finne en sølvblank en så får man sammenligne :)

3011200722204QlJkhx2vg76NkF3Gm.jpg?40

Nå passet ikke plata, men så har jeg noe å gjøre i morgen også :-)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det ser ut som om vaare medlemmer er mer opptatt av Julehandel enn aa stemme paa de nye soeknader, har styret hatt et "diktatorisk" moete for aa behandle soeknader.

Styret har dermed gleden av aa oenske velkommen til foelgende nye medlemmer:

Rogna: Kategori: "forskning". Begrunnelsen er at han, gjennom sin forskning paa fjorden, har bevisst at laks kan vaere en brukbar erstatning til paahengsmotoren for aa drive baaten frem. Om man tillegger baaten's vekt til laksen's vekt, kommer vi til den konklusjon at denne Mega-fangsten kvalifiserer til medlemskap.

Villlax: Kategori: "Krigshelt". Begrunnelsen er at han bevisst har offret seg for aa utrydde fjoesfisk fra vaare elver ved aa fange en Mega fjoesfisk. Styret har ogsaa tatt hensyn til villlax syn paa fjoesfisk generelt, hans "sterke" synspunkter om saken og det faktum at han er slett ikke redd for aa ta en kamp ( i ord vel aa merke) med andre klubben's medlemmer om ikke de er helt enig med ham! :P

Team Kaos: Kvalifiserer direkt paa grunn av Mega-laks fangst, selv om styret tar sterk avstand fra hans forsoek til aa paavirke deres avgjoerelse via bestikkelser. Han bes ta kontakt med Soelreven for aa diskutere denne saken naermere.

Tor Ola: Kvalifiserer direkt paa grunn av Mega-laks fangst, selv om styret var litt i tvil med hensyn til hans prioriteter, da fotball kan ikke komme foer laksefiske! :angry2:

Svenna: Kvalifiserer under tvil. Kategori: "Tjuvfiske" og "Bloedning" Begrunnelsen er han ikke har brukt en lovlig metode for aa fange laksen, noe som han erkjenner offentlig. I tillegg, var fisken "bare" 12kg. :P

h1rik: Kategori "uflaks". Begrunnelsen: Styret er av den oppfatning at hvis ikke han faar medlemskap naa, vil han aldri faa det senere :)

Styret

Borten Losen

November 30. Kl 20.00

PS: endring: skrive feil. Styrelederen ber leserne om taalmodighet med endringer, ettersom Norsk ikke er hans morsmaal! Takk

Mange takk for opptakelse i denne svært seriøse klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7TTR.jpg

Logoemne???

:angry2:

Slike svertelser av ærede medlemmer kan risikere å forlenge din etterlengtede ventetid for å bli med i denne celebre klubben.

Krenkelser av denne art ser vi ikke med blide øyne. Vil bli rapportert promte til vår styreleder !

Rigor, dette kvalifiserer neppe til medlemskap.

011220070026tt8ZcRIQLuWUgcUDhd.jpg?26

Heller ikke dasspapir, kardonger, skosåler, sildelaks etc. fra Nidelven Stille, som er best å spøtt i !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye overtid fra styret's side, har vi naa vurdert alle forslag i vaar stor logo konkurransen og har kommet til foelgende resultater:

Konkurranse vinneren er :......................................................

SOELVREVEN som vil motta en medalje for tro tjeneste til Klubben, kreativitet og stor innsats. Gratulerer! :D

Monsterfisken vil ogsaa faa en premie for stor innsats. Premieren gir ham foerste rett til aa delta i vaar neste konkurranse. :P

Vi takker alle de andre verdige deltakerne som ikke fikk flaks denne gangen! :P

Vi kommer tilbake til alle medlemmer med den ny logo og bruksanvisning saa snart Soelvreven er ferdig med sitt arbeid.

PS: Rigor Mortis, naa forstaar vi bedre hvorfor Du ville forandre klubben's regler, men sardiner er IKKE Mega-Laks :)

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt kontakt med et firma i Malaysia som lager broderte tøymerker (som kan strykes på jakker ol.) og spurt om de kunne tenke seg å produsere noen for Megalaks-klubben.

Dersom de er interessert, vil jeg forelegge dette for styret som evnt. kan ta stilling til om dette kan være aktuelt.

PS hvilke av Sølvrevens eminente forslag vannt egentlig?

(Selv holdt jeg en knapp på den tøffe i gytedrakt......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for opptakelse i denne svært seriøse klubb.

Velkommen skal Du vaere! :D

Jeg har tatt kontakt med et firma i Malaysia som lager broderte tøymerker (som kan strykes på jakker ol.) og spurt om de kunne tenke seg å produsere noen for Megalaks-klubben.

Dersom de er interessert, vil jeg forelegge dette for styret som evnt. kan ta stilling til om dette kan være aktuelt.

PS hvilke av Sølvrevens eminente forslag vannt egentlig?

(Selv holdt jeg en knapp på den tøffe i gytedrakt......)

Utmerket initiativ! :(

Med hensyn til logoen, er det Soelvreven's konseptet som ble valgt, den endelig utformingen blir bestemt av "kunsteneren" selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.