Gå til innhold
Fiskersiden

Fagprøve i morra, ønsk meg lykke til!


loite
 Share

Recommended Posts

Lykke til, og gratulerer med å ha valgt en utdanning som gjør at folk faktisk fortsatt vil prate med deg etter at du har svart på spørsmål om hva du studerer/jobber med. :)

Bitterhet å ane? :o

Du får trøste deg med at folk er redd for det de ikke forstår

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal jeg det;

LYKKE TIL med sensuren før din status som fagbrevinnehaver i kokkelering!

PS; Jeg vet ikke hvordan rørsla har fordelt kreftene sine i Froland, men her i storoslo-området står HRAF iallfall ganske sterkt. ;)

Jeg har lagt en lapp på kontorpulten min hvor det står at jeg må huske og krysse fingra under morgenkkaffen, og så kan bare du forberede deg på å sende meg en PM om hvor jeg skal ta med meg drikkevarene mine for nachspillet etter middagen. :lol:

Edit; En PS til; Hvis du følger rådet om å matforgifte sensorene, så er det et godt alternativ å prøve litt sånn oreganolignende krydder som for tiden sannsynligvis er svært vanskelig og få tak i, da mulighetene er til stede for for framprovosere en et lettere humør, og dermed unnslippe en mulig tilltale.

Edit; Æsj, så pinlig. Jeg rødmer. Skulle sett nærmere på datoen. Nå ble det ikke no middag på meg heller. Åssen gikk det? (Jeg rødmer fremdeles.)

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagprøven gikk kjempegreit........ "du har sansen for mat, du ser hva som må gjøres. og har god orden, og god faglig kunskap. du kommer til å bli en god kokk" sa sensor... men tror du ikke dumme meg klarte å glemme å lage en rullekake??????? skjønner ikke at det er mulig... huff........ så jeg strøyk pga det!!

men men... etter å ha plaga opplæringskontoret 400ganger, fikk jeg ny fagprøve om 14dager=)

Så da skal jeg huske alt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.