Gå til innhold
Fiskersiden

KIS sin meitetråd 2008


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ny tur idag, hovedsaklig for å fore et par vann. Ene er ganske spennende-går rykter om karpefisk der men jeg hade 2 turer ifjor uten å se tegn til dem. Men vi prøver igjen.... lokaliteten er det ikke noe i veien med, og det finnes verre ting her i verden enn å sitte en time og se etter tegn på karpefisk :P

Fisket med en stang siden jeg først var der, men så ikke tegn til liv den ene timen jeg var ved vannet. Men etter noen foringsrunder bør det skje noe dersom det ER sorten i vannet da...

55137_s.jpg

55138_s.jpg

55139_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært begge deler... har foret begge vannen noen ganger men har ikke prøvd karussen før igår...men aktiviteten igår gjorde at jeg prøvde meg idag også og jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det er så deilig når man lykkes :) Første karpefisk på HAugalandet i år (etter hva jeg vet) -jævlig fortjent om jeg skal si det selv ettersom resten ikke er kommet ut av vinterdvalen enda :) (Lite unntak av Ståle riktignok men han ligger hjemme og spyr for tiden stakkars- savna deg ikveld pus :D )

55552_s.jpg

Quarter-tail-merkelig mange med haleskader i vannet....

55548_s.jpg

680gram nydelig karuss idet solen forsvinner bak åsen....

55549_s.jpg

55550_s.jpg

ahhhhhhhhhhhhhh det er så deeeeeeeiiiiiiiiiiiilllllllliiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggggggg

Kvelden tackle- overblyet dupp, mais (fra forboksen, mais med jordbær -essens tilsatt) Mosquito-krok str ...10?

55551_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært begge deler... har foret begge vannen noen ganger men har ikke prøvd karussen før igår...men aktiviteten igår gjorde at jeg prøvde meg idag også og jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det er så deilig når man lykkes :) Første karpefisk på HAugalandet i år (etter hva jeg vet) -jævlig fortjent om jeg skal si det selv ettersom resten ikke er kommet ut av vinterdvalen enda :D (Lite unntak av Ståle riktignok men han ligger hjemme og spyr for tiden stakkars- savna deg ikveld pus :D )

55552_s.jpg

680gram nydelig karuss idet solen forsvinner bak åsen....

55549_s.jpg

Har bare ett ord og det er TØFT !!

Endret av Karl Inge S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er hakket tidligere enn vi har tatt før-men er ikke helt sikker? Skal sjekke tråden fra ifjor når jeg har tid, finner det sikkert der :wacko:

Fin tur idag også, fisket 2.5t med hyggelig selskap av dansken :blush:

Her er løsforet i farta :)

56059_s.jpg

Mete-dansken prøver febrilsk å både få av dagens enste fisk, og samtidig skjule ansiktet :D

56060_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.