Gå til innhold
Fiskersiden

Rønsingens fiskeopplevelser i 2008.


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

Takker og bukker folkens!

Du får det til jan. Hva med 2009? <_<

Hehe som dagligleder så skal jeg nok klare å fordele noen arbeidsoppgaver til min fordel :D

Harru sett. Det vakke værst! 09 blir antagelig bittelitt labrere? Jobbe litt mer kanskje? :P

Kan i grunn takke Astrid for at jeg fikk fisket så mye i 08 :P I år blir det nok langt mindre ja....

Mye bra fisk og ser du tidvis har hatt hyggelig selskap også.

Tviler på du topper dette i 2009,men det er lov og prøve.

I 2009 skal du iallefall ta ny allroundpers :blush:

*2 er målet. Først i utlandet så i Norge :D

artig artig! du får ta deg en tur østover når du føler gjeddepersen må forbedres :D

Må først bikke 10+ her vest ;)

Endret av Rønsingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen folkens :lol:

Jepp, her er det ingenting å skamme seg over. Mye flott her.

Fikk du med deg denne Davidsen:

Btw: Davidsen, prøv å steik brosma i en vanlig mjøl, salt og pepper blanding så kanskje oppfattningen din av arten som matfisk vil forandre seg :D

Jeg foreslår at du stikker innom og gir henne en stor, god bamseklem!

Det skulle vel i grunn bare mangle... :lol:

Vurderte det en liten stund, men av en eller annen merkelig grun så lot jeg hver i gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiskt fiskeår Jan!

Jeg ska la deg og Sverre få ein siste sjanse i år og da får dere /#¤"!.. i meg prestere litt. :)

Ikke bare springe runt med vaskenett for b-her i eine hånden og ei kaffekopp med labbsprit i andre.

Hva med og prøve med ein rådyrsteik på grillen kanskje? :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiskt fiskeår Jan!

Jeg ska la deg og Sverre få ein siste sjanse i år og da får dere /#¤"!.. i meg prestere litt. ;)

Ikke bare springe runt med vaskenett for b-her i eine hånden og ei kaffekopp med labbsprit i andre.

Hva med og prøve med ein rådyrsteik på grillen kanskje? :lol:

Hehe så jeg får ikke lov til å teste banan, vibriose laks eller ytrefilet på neste tur altså?

Joda, det er en grei måte å gjøre det på - men regner med at lysingen smakte bedre?

Mener å huske at du ikke likte brosme av en eller annen grun. Noe jeg i grun er enig med deg i så lenge det er snakk om lettsalta eller formbakt, men som stekt så er det en av de bedre hvitfiskene etter mine smaksløker i hvert fall.

Lysingen smakte i hvert fall ikke dårlig :)

Godt nyttår!!

Flott rapport.. kjekt lesestoff når du sitter på en fergekai uten å ha fiskestang med :hailfs: Vist jeg ikke husker feil var skatene 5,4kg og 6,4kg.. +-3kg he he.. Eneste fisken jeg slår deg på i år er vel skaten..

Vi får ta en tur på dypet igjen så får vi se om du klarer å prikke inn ei kjerring før meg i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at du ikke likte brosme av en eller annen grun. Noe jeg i grun er enig med deg i så lenge det er snakk om lettsalta eller formbakt, men som stekt så er det en av de bedre hvitfiskene etter mine smaksløker i hvert fall.

Lysingen smakte i hvert fall ikke dårlig :hailfs:

Stemmer det - brosme får jeg ikke til. Men en spennende sportsfisk er det jo - selv om den er svært kjedelig som matfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta en tur på dypet igjen så får vi se om du klarer å prikke inn ei kjerring før meg i år :blush:

Vi får rigge oss til der, klatre oppå flyteelementene og fiske derfra. da kan vi gjerne vere 3personer også.. sikkert noen som melder seg frivillig til å vere nr. 3.. slippe ut agnpose og fiske der hele natten..

Endret av boblerør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.