Gå til innhold
Fiskersiden

fiske i helgen


bsalte
 Share

Recommended Posts

endelig en lørdag jeg kan bruke til fiske :)

Lurte på om noen kystmeitere har prøvd området på kotøya? har fisket der på isen og fått endel fisk...ikke noen spesiellt spennende arter,men mulighetene er nok der :blush:

noen med erfaringer herfra?

77585_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/31153/77585.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Ikke vært der selv men dybdene på kartet virker jo lovende. :) Får håpe du råker borti noe interessant.

Vipper litt frem og tilbake om jeg skal forsøke å komme meg ut til kysten selv en tur enten i morra eller på lørdag. Ser ut til at det blir kraftigere vind på lørdag enn i morra, så jeg får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kaldeste i det området der er nok skuldra til løpedronningen ingrid kristiansen(hun har hytte der),isen er borte.

gir deg linken seinere for jeg må klatre ned krana og kjøre hjem til telemark nå :) juuuhuu endelig helg!

Endret av bsalte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Det er ved skjelsvik haien. Blir meg og crom som skal fiske,hadde vært hyggelig om noen andre også hadde tatt turen :) ifølge yr,blir det knapt noe vind å snakke om. vind nordfra tar ikke stort hos oss ;)

Kanskje jeg får prøve å legge turen til samme sted, så får jeg både vært litt sosial, samt møtt nye FS folk. ;)

Noen formening om når på lørdagen dere ankommer stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er linken til kartverket kart

velg dybdekart,og område. deretter kan du ved hjelp av venstreklikking zoome området du vil se :)

vi er nok der fra morgen av og en stund utover jon. kan gi et exakt tidspunkt i morgen :glare:

Blir plutselig en båt-tur etter torsken i morgen også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tørrfisket (altså sett meg ut plassen vha kart) samme spoten bsalte, synes plassen ser interessant ut, men aldri kommet så langt at det har blitt tur. Planen har lenge vært ytrebekk imorgen, så det blir vel til det. Er noen til fra FS/SF som skal dit. Du får legge ut en rapport bsalte, og fortelle om resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Sååå...Martin, hvor på din svært så detaljerte kjøreoversikt holder den eldre og sinte damen til? Leder du meg rett i løvens gap om jeg følger den ruten der? :)

Har det blitt anslått noe tidspunkt når folk begynner å møte opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo opp på gulesider og fant ingen sure gretne damer i porsgrunn... Kan derfor hende du bør ta med en pose smultringer og litt kaffe for å degge litt med henne i tilfelle du støter på henne. <_<

Anyways, lykke til dere som reiser dit, har som sagt sett meg ut plassen tidligere, så det blir spennende å se hva bunnmeite(?) kan bringe til overflaten der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Anyways, lykke til dere som reiser dit, har som sagt sett meg ut plassen tidligere, så det blir spennende å se hva bunnmeite(?) kan bringe til overflaten der <_<

Skal nok sørge for å få noe helt utenom det vanlige, siden du ikke skal dit. ;)

Takk det samme, håper du får bra uttelling i morra.

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

jeg dukker nok ikke opp før 10-00 på koteøya...må ta med meg den ene poden på 7år. men han er lettvinn å grei å ha med på fisketur :)

Da får han nok en fin dag ved sjøen - lite som er sunnere enn det. :blush:

Tipper jeg reiser slik at jeg er i området rundt 0900 - 1000, blir sikkert til at jeg kjører inn en feil vei eller to der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.