Gå til innhold
Fiskersiden

Kveite i Sentrum


persa
 Share

Recommended Posts

Jeg har drevet å moddet Royber jigger videre og har kommet frem til noe jeg tror er nært perfekt om målet er å unngå løshengende kroker under , samt å unngå å flise opp gummien med feste av trekroken i ryggen. Bruker hans orginale plugg til feste i ryggen og litt triksing med mono og crimps. Denne skulle kroke bra , nærmest som en stor singelhook plassert langt bak på ryggen. Ellers driver Roy med et spennende prosjekt som jeg har satt han på, resultatet kommer vel i mars tror jeg.

Oioioi. Dette så skummelt ut. Synd å si det men jeg tror du er inne på noe der. Blir svært spennende å se customjiggene.

Hmm... Jeg må vel også finne på noe revolusjonerende greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi. Dette så skummelt ut. Synd å si det men jeg tror du er inne på noe der. Blir svært spennende å se customjiggene.

Hmm... Jeg må vel også finne på noe revolusjonerende greier..

Bare å følge Team sluks fotspor så er du inne på noe stort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er første snutten jeg har funnet av SG cutbait herring , ser fin ut denne og kommer vel i disse dager :)

Hei, alle tiders! Ikke mye info å finne på denne ellers ^_^

Er spent på prisen (og lanseringsdato). Har vel egentlig greit med jigger fra før, men blir hardt å klare å styre klar av denne, tror jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.