Gå til innhold
Fiskersiden

Tur i det fine været


Oz
 Share

Recommended Posts

Hele familien ble pisket ut med bæremeis og sekk og niste og bunnstoff og masse godt humør. Ut på hytta, pusse båt, kose oss og fiske litt. Kort oppsummert ble det en utrolig digg dag, med generelt labert fiske. Er nok ennå litt tidlig, men det ble da i det minste en fisk. Og det holdt i grunn det :P

IMG_6780.JPG

IMG_6779.JPG

Ny pers! En flott fløyfisk på 180 gram. Fattige seks gram unna norgesrekorden til Kim Andre, men som den gode kamerat jeg er lot jeg vær å få en større :)

IMG_6775.JPG

IMG_6776.JPG

Dette var riktig så spennende!

Sånn så det ut i skjærgården i dag ;)

IMG_6797.JPG

IMG_6798.JPG

Fikk i grunn aldri stoffa den båten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Grattis med fangsten, Åsmund, det er ikkje mange som har fanga større fløyfisk enn deg no. Eg tenker at ungane syntest det var spanande med ein så rar fisk i stampen, og båtpussen kan du ta seinare. ;)

Ja, de syntes det var morsomt. jentungen har sett endel av dem før, hun har den vel faktisk på artslista si og, når jeg tenker meg om. :P Er en ganske vanlig fangst i bukta, dog ikke av denne sizen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en vakker skapning :D

Grattis Åsmund :D

Hvilken Dybde fikk du den på,om det er lov å spørre ?

Den tok på 10 - 15 meter. Litt usikker, fiska i en skråning, men mener å huske at den tok et stykke ute. Bunnen består av sand og mudder :P Vi får ta en prat en dag, så skal jeg peke på et kart for deg ;)

Nå blanda jeg litt gett :P Sju meters dyp tok den på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.