Gå til innhold
Fiskersiden

Kystmeite Takkel For Norske Forhold.


 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Bumper denne tråden igjen.

Begynner å bli lav beholdning av ferdigknytte tackler nå, men nye er snart under knytting.

Som tidligere sagt har vi våre maler som vi produserer etter, men vi tar selvsagt å lager etter spesifikasjoner og. Samt at vi lager det meste innen havfisketackler. Bare å spørre om ting utenfor "standarden" :thumbsup:

Mvh

Lars-Ivar

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne tråden igjen.

Begynner å bli lav beholdning av ferdigknytte tackler nå, men nye er snart under knytting.

Som tidligere sagt har vi våre maler som vi produserer etter, men vi tar selvsagt å lager etter spesifikasjoner og. Samt at vi lager det meste innen havfisketackler. Bare å spørre om ting utenfor "standarden" :goodjob:

Mvh

Lars-Ivar

Campelen på Bryggen

Syns dette er flott service og unik tjeneste som anbefales på det sterkeste, kontra takkel som er industriell knyttet i Østen. Gutta vet også hva de driver med,bruker kvalitets råvarer og prisen er ikke noe å si på :thumbsup:

Edit : Jeg kutter selv alt som har med takkel å gjøre, da slik tok for mye av min tid . Kan hende Campelen ønsker å overta mine egne modeller til havfiske. Malene overføres med glede og vederlagsfritt B)

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.